Οι περισσότεροι θα γνωρίζεται ότι η ιστορική ιταλική εταιρεία Bimota ανήκει στην Kawasaki. Αυτή η συνεργασία έχει αποδώσει μέχρι στιγμής λίγα, αλλά πολύ ιδιαίτερα μοντέλα όπως το Tesi H2 των 240 ίππων που συμπυκνώνει την τεχνολογία της Kawasaki με τις σχεδιαστικές και τεχνικές καινοτομίες της Bimota.
Η Kawasaki αποφάσισε να κάνει το μεγάλο… μπαμ και να φέρει ξανά στο αγωνιστικό προσκήνιο την Bimota. Από το 2025 η πολύ επιτυχημένη αγωνιστική ομάδα της Kawasaki στο WSBK θα εγκαταλείψει τα πράσινα και την Ninja ZX-10RR και θα συμμετέχει ως Bimota. Η νέα αυτή ομάδα θα ονομάζεται BbK Racing Team (Bimota by Kawasaki Raxing Team) και θα διατηρήσει την ίδια δομή μηχανικών όπως η υπάρχουσα εργοστασιακή ομάδα.
Εκεί που τα πράγματα αλλάζουν είναι στη μοτοσικλέτα. Η Kawasaki στην ανακοίνωσή της ανάφερε ότι η Bimota θα κατασκευάσει μια καινούρια μοτοσικλέτα η οποία θα ακολουθεί τις δικές τις τεχνικές και το δικό της πλαίσιο. Ο κινητήρας ωστόσο που θα χρησιμοποιεί η μοτοσικλέτα θα είναι ο αγωνιστικός τετρακύλινδρος της Kawasaki Ninja ZX-10RR που θα περιλαμβάνει και τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης.
Η Bimota βάσει κανονισμών θα πρέπει να κατασκευάσει 125 μοτοσικλέτες παραγωγής που θα κοστίζουν κάτω από 44.000 ευρώ προκειμένου να πάρει έγκριση συμμετοχής στο πρωτάθλημα. Εικάζουμε ότι η μοτοσικλέτα θα στηριχθεί σχεδόν εξ’ ολοκλήρου στην Ninja, ίσως με διαφορετικό πλαίσιο και περιφερειακά.
Η Bimota μπήκε πρώτη φορά στους αγώνες το 1980 με την YB3 και το 1987 γνώρισε την επιτυχία στην TT Formula 1 με την YB4R. Το 1988 Πήρε μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike κατακτώντας την πρώτη της νίκης με αναβάτη τον Ντάβιντε Ταρντόζι (Αγωνιστικός Διευθυντής Ducati MotoGP). Το 2000 με την SB8R πήρε την τελευταία της νίκη με τον Άντονι Γκόμπερτ στο Φίλιπ Άιλαντ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ