Για την εξέλιξη της Junior «συνεργάστηκαν» μια από τις καλύτερες ομάδες μηχανικών και το Balocco Proving Ground και το αποτέλεσμα είναι μια αυθεντική Alfa Romeo.

Το ολοκαίνουργιο ιταλικό B-SUV έχει ιδιαίτερη σχεδίαση και συνδυάζει το σπορ ταμπεραμέντο με την καθημερινή άνεση και ευχρηστία.

To design της συνοδεύεται από ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε μια καμπίνα που υποστηρίζει ιδανικά την οικογένεια, έχοντας χώρο αποσκευών έως 415 λίτρα. Ισχυρό «παρών» δηλώνει και η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία, η οποία εκφράζεται από δύο ψηφιακές οθόνες διαγωνίου 10,25 και 10,1 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα.



Επικουρείται δε από την εφαρμογή της Alfa Romeo που δίνει τόσο ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου όσο και απομακρυσμένο έλεγχο μερικών λειτουργιών του, ενώ το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT καταγράφει αναλυτικά, ψηφιακά και αδιάβλητα το ιστορικό χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου.

Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδική έκδοση (Ibrida) με 136 ίππους και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις, ηλεκτρική έκδοση (Elettrica) με 156 ίππους καθώς και την κορυφαία Veloce των 280 ίππων.

Η τελευταία αποτελεί ένα σπορ B-SUV που τοποθετεί τον οδηγό στο επίκεντρο και αποτελεί την τέλεια βάση και για την υπόλοιπη γκάμα. Ο γραμμικός σε απόδοση ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται ιδανικά με το πλαίσιο, ενώ το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.590 κιλά.



Παράλληλα η πρώτη εφαρμογή μπλοκέ εμπρός διαφορικού σε εξηλεκτρισμένο μοντέλο, το οποίο είναι Torsen 4ης γενιάς (Type D), φροντίζει για την ιδανική κατανομή της ροπής και την όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση σε κάθε στροφή.

Επιπλέον, η ειδικά εξελιγμένη για την έκδοση Veloce ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά, ελέγχει τέλεια το αμάξωμα και δίνει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό, ενώ το κερασάκι είναι τα ακούραστα φρένα με τις τετραπίστονες εμπρός δαγκάνες και οι ζάντες των 20 ιντσών.  

Τόσο η υβριδική όσο και η ηλεκτρική Junior των 156 ίππων είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία, με τιμή 29.900 ευρώ για την πρώτη και 1.000 ευρώ λιγότερα (28.900) για τη δεύτερη, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».



Τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι στην Ελλάδα στην αρχή του φθινοπώρου, ενώ προς το τέλος του χρόνου αναμένονται τόσο η κορυφαία Veloce όσο και η τετρακίνητη Q4 που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα των 136 ίππων. Κοινός παρονομαστής για όλες τις Junior είναι η 4ετής εγγύηση των μηχανικών μερών, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης των ηλεκτρικών εκδόσεων καλύπτεται για 8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ