Η μεγάλη απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να αφήσει την Mercedes-AMG στην οποία βρίσκεται από το 2013 και έσπασε μαζί της όλα τα ρεκόρ, για τη Scuderia Ferrari, έφερε ένα ντόμινο κινήσεων στο grid, αλλά -όπως φαίνεται- και αλλαγή σκεπτικού στο Μαρανέλο.

Παρότι είναι ακόμα πολύ νωρίς, ορισμένες ομάδες ήδη δουλεύουν πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχει το μονοθέσιό τους το 2025. Ειδικά στη Ferrari όπου έχει διαρρεύσει πως εντός των επόμενων δύο μηνών, οι κύριες αποφάσεις θα πρέπει να έχουν παρθεί.



Στο Μαρανέλο, λοιπόν, σκοπεύουν να προβούν σε αλλαγή στη διάταξη των αναρτήσεων, πηγαίνοντας σε ράβδους έλξης για μπροστά, μία επιλογή που έχουν κάνει οι φετινές πρωταγωνίστριες Red Bull Racing και McLaren.

Στη Ferrari πιστεύουν, ότι αυτή η αλλαγή φιλοσοφίας θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός μονοθεσίου που θα ταιριάζει περισσότερο στο οδηγικό στιλ του Χάμιλτον.

Το οποίο και είναι πιο κοντά σε εκείνο του Σαρλ Λεκλέρ, από ό,τι είναι τώρα αυτό του Σάινθ, γεγονός που προφανώς δε διευκολύνει επί του παρόντος την κατάσταση για την εύρεση λύσεων.



Συνεπώς, η επιλογή αυτή που αναμένεται να ταιριάξει και στους δύο οδηγούς, πιθανότατα θα ωφελήσει μακροπρόθεσμα σε μεγάλο βαθμό τη Ferrari.

Η ιταλική ομάδα δε σκοπεύει να προβεί μόνο σε αυτή την αλλαγή, καθώς διαφορετικό θα είναι και το μεταξόνιο στο επόμενο μονοθέσιο.

Ταυτόχρονα, θα φροντίσουν το κάθισμα του οδηγού να βρίσκεται στο πιο ωφέλιμο σημείο. Ένα θέμα που ο 39χρονος πρωταθλητής έχει θίξει τα τελευταία δύο χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ