Η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης δεν αφορά μόνο τη διαβόητη (και αμφιλεγόμενη) ιδέα «αυτοκίνητο χωρίς οδηγό». Καλύπτει επίσης μια ολόκληρη σειρά πραγμάτων που είναι πολύ λιγότερο δραματικά, όπως συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης και, πέρα από αυτό, τη δυνατότητα των αυτοκινήτων να μετακινούνται μόνα τους, για αυτόνομο παρκάρισμα (AVP).
Η ιδέα με το AVP είναι ότι ένας οδηγός εμφανίζεται στο χώρο στάθμευσης και αφήνει το αυτοκίνητο να σταματήσει και να παρκάρει μόνο του, πριν επιστρέψει αργότερα όταν κληθεί από τον ιδιοκτήτη Τα σχέδια για αυτό το είδος συστήματος έχουν ενταχθεί σε προγράμματα ανάπτυξης πλήρως αυτόνομων οχημάτων, αλλά μπορούν επίσης να εφαρμοστεί σε αυτοκίνητα που δεν είναι αυτόνομα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ιδέα είναι να δημιουργηθούν συνδυασμένα συστήματα κινητικότητας, όπου το αυτόνομο αυτοκίνητο φθάνει στο χώρο στάθμευσης στα περίχωρα μιας αστικής περιοχής και ο οδηγός και οι επιβάτες αποβιβάζονται και μεταφέρονται με άλλο μέσο στην πόλη.
Από εκεί και πέρα, αναδεικνύεται ένα εντελώς νέο λεξιλόγιο, όπως «ενορχηστρωμένοι ελιγμοί υποδομής» (IOM). Η παραδοσιακή προσέγγιση του AVP είναι να εξοπλίζει τα αυτοκίνητα με περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη και τεχνολογία, κάτι που η Continental αποκαλεί «AVP Type 1».
Με το IOM, τα αυτοκίνητα μπορούν να σταλούν σε άλλο σταθμό από το τέλος της γραμμής παραγωγής, για σύγκρουση, δοκιμή ή αξιολόγηση, ή ακόμα και σε μια ομάδα logistics για παράδοση.
Tα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι και μια έξυπνη μονάδα επικοινωνίας, για να κινούνται στο περιβάλλον τους.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ