Το Model Y αποτελεί την «αιχμή του δόρατος» για την Tesla, καθώς το 2023 ανακηρύχθηκε ως το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη μετρώντας 254.822 πωλήσεις.
Θέλοντας, λοιπόν, να συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι, η αμερικανική εταιρεία ανανεώνει το best-seller της, με την επίσημη παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη το 2025, διότι το 2024, σύμφωνα με τον Ίλον Μασκ, η Tesla έχει άλλες προτεραιότητες.
Ορισμένες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αποκαλύπτουν τώρα μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο Model Y, που αυτή τη στιγμή η κωδική ονομασία του είναι Project Juniper.
Υπενθυμίζουμε, ότι το μοντέλο έχει να ανανεωθεί από το 2020 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και έκτοτε ο ανταγωνισμός το έχει προφτάσει, αν όχι ξεπεράσει.
Για παράδειγμα, η αυτονομία του υπάρχοντος Tesla Model Y κυμαίνεται από 455 έωςκαι 600 χιλιόμετρα, τιμές που αντίστοιχα ηλεκτρικά μοντέλα Ευρωπαίων κατασκευαστών τις πετυχαίνουν (τουλάχιστον στη θεωρία) ή και τις ξεπερνούν.
Έτσι, η Tesla επικεντρώνεται στα ίδια χαρακτηριστικά που έκαναν το νέο Model 3 καλύτερο. Συνεπώς, θα αναθεωρήσει ορισμένα χαρακτηριστικά στο εμπρός μέρος, υιοθετώντας νέους προβολείς και αναδιαμορφώνοντας τον προφυλακτήρα.
Η νέα σχεδίαση σε συνδυασμό με τα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά συστήματα αναμένεται να βοηθήσουν στην επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας, αλλά και στην μείωση του αεροδυναμικού θορύβου στα ταξίδια.
Στο Model 3, η Tesla κατάφερε να μειώσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) στα 0,219, την ώρα που στο απερχόμενο μοντέλο αυτός ήταν 0,23. Κάτι παρόμοιο σκοπεύει και τώρα να πετύχει με το Model Y.
Στόχος είναι η αυτονομία στο τετρακίνητο Long Range να ξεπερνά τα 560 χιλιόμετρα, καθώς στο νυν Model Y και την αντίστοιχη έκδοση φτάνει έως τα 533 χιλιόμετρα.
Επίσης, πολύ πιθανό είναι να έχουμε ένα διαφορετικό πίσω μέρος με μία μπάρα LED που θα διαφοροποιείται σημαντικά τόσο από την τρέχουσα εκδοχή του μοντέλου όσο και από το νέο Model 3.
Άλλος ένας τομέας στον οποίο η αμερικανική εταιρεία σκοπεύει να δώσει βάση, είναι η χρηστικότητα, η εργονομία και η ποιότητα στο εσωτερικό. Κατά συνέπεια, αναμένεται, όπως και στο Model 3, μία επανασχεδιασμένη κονσόλα, υψηλής ποιότητας υλικά και οθόνες 8 ιντσών για τους πίσω.
Αναφορικά με τις δυνατότητες φόρτισης, δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές, αφού η μέγιστη ισχύς φόρτισης του Model Y στα 250 kW παραμένει μία ανταγωνιστική τιμή.
Ωστόσο, αλλαγές και μάλιστα σημαντικές αναμένονται στην απόδοση της έκδοσης Performance, καθώς η Tesla θέλει το νέο Model Y να βρίσκεται κοντά στα δεδομένα της Porsche Macan Turbo.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ