Η Renault εγκατέλειψε την αμερικανική αγορά πριν από 37 χρόνια, τερματίζοντας τις επίσημες δραστηριότητές της στις ΗΠΑ το 1987. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία απουσιάζει ηχηρά από τότε, αν και ετοιμάζεται να επιστρέψει μέσα στη δεκαετία, που διανύουμε, με την Alpine.
Ωστόσο, όσοι περιπλανούνται στη μοντέρνα γειτονιά Williamsburg του Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης σήμερα, μπορεί να δουν τη γιγάντια διαφήμιση για το Renault 5 E-Tech, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που δεν θα δουν ποτέ στους αμερικανικούς δρόμους! Αλλά αυτή η διαφήμιση δεν είναι για Αμερικανούς και μάλιστα η Renault το επισημαίνει στα ψιλά γράμματα.
Σύμφωνα με το γαλλικό δημοσίευμα της L’Auto-Journal, η νέα καμπάνια μάρκετινγκ της Renault για το ηλεκτρικό 5, στοχεύει σε Ευρωπαίους τουρίστες στην Αμερική. Η καμπάνια προωθεί σε μεγάλο βαθμό το νέο μοντέλο, το οποίο κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. Η διαφήμιση γράφει “Le Car Is Back”, που είναι το ίδιο σλόγκαν που χρησιμοποίησε η αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ όταν διέθεσε το μοντέλο από το 1976 έως το 1983.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ