Το 2027 το MotoGP αλλάζει ριζικά καθώς τίθενται σε εφαρμογή οι καινούριοι κανονισμοί. Οι βασικές αλλαγές έχουν να κάνουν με τον κινητήρα ο οποίος πλέον μειώνεται από τα 1.000 κ.εκ. στα 850 κ.εκ. τα καύσιμα που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι στο 100% βιώσιμα και το ρεζερβουάρ θα μειωθεί σε χωρητικότητα.



Αυτή η αλλαγή έχει ενεργοποιήσει και ένα άλλο μέτωπο που είναι οι κατασκευαστές που δεν είναι αλλά θέλουν να μπουν στο MotoGP. Οι φήμες αρχικά φούντωσαν για την BMW Motorrad και την πιθανή συμμετοχή της στο πρωτάθλημα, ενώ πολλοί συζητούν την επιστροφή της Suzuki με εργοστασιακή ομάδα.



Το τελευταίο «κουτσομπολιό» έχει να κάνει με την MV Agusta (πλέον κάτω από την ομπρέλα της KTM), αλλά αυτήν τη φορά δεν είναι και τόσο… κουτσομπολιό. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της MV Agusta Χούμπερτ Τρούκενποτς η ιταλική εταιρεία σκέφτεται πλέον σοβαρά την εμπλοκή της στο MotoGP από το 2027 κάτι που θα σημάνει την επιστροφή ενός από τους ιστορικούς κατασκευαστές στα Grand Prix.



Ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta τόνισε σε δηλώσεις του ότι οι αλλαγές των κανονισμών είναι η κατάλληλη στιγμή να επιστρέψει η MV Agusta στον θεσμό. Μάλιστα μπήκε και πιο βαθειά στην κουβέντα αναφέροντας ότι δεν πρόκειται να εξελίξουν κάποιον κινητήρα, αλλά θα δανειστούν την τεχνολογία στον V4 από την KTM. Όλη η υπόλοιπη μοτοσικλέτα ωστόσο θα κατασκευαστεί από τους Ιταλούς.



Η MV Agusta είναι από τους πλέον επιτυχημένους κατασκευαστές στα Grand Prix. Ιδιαίτερα τις δεκαετίες του 1960 και 1970 γνώρισε μεγάλες νίκες και κατακτήσεις πρωταθλημάτων, ενώ τις μοτοσικλέτες οδήγησαν θρύλοι των δύο τροχών όπως οι Τζιάκομο Αγκοστίνι και Μάικ Χέιλγουντ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ