Στην αρχή του λανσαρίσματος, το MG ZS Hybrid+ θα είναι διαθέσιμο στην υβριδική του έκδοση, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα κίνησης που συναντάμε στο εξαιρετικό MG3.
Η υβριδική αυτή μονάδα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 195 ίππους. Από αυτούς, οι 136 ίπποι προέρχονται από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ η ροπή φτάνει τα 250 Nm. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,7 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την MG.
Η μπαταρία των 1,83 kWh επιτρέπει μικρές διαδρομές με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, συμβάλλοντας στην επίτευξη κατανάλωσης καυσίμου έως 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπών CO2 115 γρ./χλμ.
Λόγω του μικρού μεγέθους της μπαταρίας, δεν απαιτείται φόρτιση από εξωτερική πηγή, καθώς η φόρτιση γίνεται μέσω της αναγεννητικής πέδησης ή του κινητήρα.
Ο σχεδιασμός του νέου MG ZS ακολουθεί την οικογενειακή ταυτότητα της MG, με έντονη ομοιότητα με τα μοντέλα MG3 και MG HS.
Στο μπροστινό μέρος, κυριαρχεί η φαρδιά μάσκα, ενώ οι λεπτές εισαγωγές αέρα και τα πλήρη LED φώτα εμπρός και πίσω ολοκληρώνουν την εμφάνιση του αυτοκίνητου.
Ο χώρος αποσκευών του νέου MG ZS έχει χωρητικότητα 443 λίτρα, πέντε λίτρα λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά παραμένει μεγαλύτερος από εκείνον που προσφέρουν τα Nissan Juke και Peugeot 2008.
Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αυξάνεται στα 1.457 λίτρα, 82 λίτρα περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Στη Βρετανία το MG ZS Hybrid+ διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: SE και Trophy. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει οθόνη αφής 12,3 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος και είσοδο χωρίς κλειδί.
Η έκδοση Trophy, προσφέρει επιπλέον ζάντες 18 ιντσών, κάμερα περιμετρικής όρασης 360 μοιρών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και επενδύσεις από δέρμα.
Όλα τα μοντέλα συνοδεύονται από εγγύηση 7 ετών/ 150.000 χλμ. και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας «MG Pilot», το οποίο περιλαμβάνει συστήματα όπως ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, προειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω, προσαρμοζόμενο cruise control, ανίχνευση τυφλού σημείου, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και υποβοήθηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ