Στις περισσότερες περιπτώσεις μιας customizing μετατροπής δικύκλου, ο ενδιαφερόμενος και ιδιοκτήτης της βασικής μοτοσικλέτας συμβουλεύεται και συνεργάζεται στενά με την εταιρεία που αναλαμβάνει την ανακατασκευή. Πολλές διορθώσεις, πολλές αλλαγές στα σχέδια και πολλά μίτινγκ ώσπου να επέλθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στην περίπτωση ενός Γερμανού ιδιοκτήτη μιας παλιάς Honda CB750 του 1971 που θέλησε να την αναβιώσει κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Ο ιδιοκτήτης επικοινώνησε μόνο μία φορά με το κορυφαίο γκαράζ μετατροπών Cardsharper Customs και ζήτησε να τους αποστείλει την CB750 του.
Από εκεί και πέρα, δεν υπήρξε καμία επικοινωνία ανάμεσα στο γκαράζ και στον Γερμανό ιδιοκτήτη της Honda μέχρι να παραδοθεί η ανακατασκευασμένη μοτοσικλέτα στο σπίτι του. Το αποτέλεσμα; Εκθαμβωτικό!
Οι Πολωνοί σπεσιαλίστες αποφάσισαν να πάρουν πάνω τους το δρόμο που θα ακολουθούσαν και κατάληξαν γρήγορα ότι αυτή η CB750 έπρεπε να γίνει ένα πανέμορφο cafe racer. Αρχικά, το πλαίσιο έμεινε ίδιο αλλά το υποπλαίσιο κόπηκε και μίκρυνε. Τοποθετήθηκε ένα LED φως πίσω και μια χειροποίητη ουρά, ενώ η σέλα αποτελείται από μαύρο δέρμα με ιδιαίτερη ραφή.
Το ρεζερβουάρ προέρχεται από μια CB550 και ταίριαξε άψογα με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα, ενώ τα φτερά είναι φαλτσοκομμένα και στηρίζονται από ατσάλινες βέργες. Το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός προέρχεται από μια Suzuki GSX-R, το ίδιο και τα φρένα της Tokico.
Ο κινητήρας είναι επίσης ανακατασκευασμένος μέσα και έξω. Το τετρακύλινδρο σύνολο σε σειρά των 736 κ.εκ. έχει φρεσκαριστεί, έχει ένα εντελώς καινούριο φιλτροκούτι και η εξάτμιση είναι χειροποίητη από ατσάλι. Τέλος, ο χρωματισμός της μοτοσικλέτας είναι βασισμένος στο μαύρο, με εκλεπτυσμένα γραφικά και χάλκινες λεπτομέρειες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ