Η καινούργια άσφαλτος στην Μόντσα έθεσε -όπως αναμέναμε- μία ιδιαίτερη πρόκληση σε οδηγούς και ομάδες. Αρχικά η πρόσφυση ήταν πολύ χαμηλή. Ωστόσο με την πάροδο των λεπτών η εξέλιξή της ήταν αρκετά μεγάλη.

Κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας ξεχώρισε το ατύχημα του Κίμι Αντονέλι ο οποίος οδήγησε στο FP1 την W15 του Ράσελ. Ο νεαρός Ιταλός σημείωσε αρχικά τον καλύτερο χρόνο με την μαλακή γόμα. Αλλά στην δεύτερή του προσπάθεια έχασε το μονοθέσιο στην είσοδο της Parabolica και κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά.

Η Mercedes έχει περάσει νέα PU στο μονοθέσιο του Ράσελ και η ομάδα θα εξετάσει το κατά πόσον εκείνη έπαθε ζημιά κατά την επαφή. Όμως η Parabolica ήταν μία στροφή που δυσκόλεψε και αρκετούς άλλους οδηγούς. Οι Σάινθ και Κολαπίντο είχαν τις στιγμές τους εκεί, χωρίς να χάσουν πλήρως, όμως, τον έλεγχο των μονοθέσιων τους.

Από την άλλη ο Φερστάπεν αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στις εισόδους των σικέιν ενώ ο Λεκλέρ στις Lesom. Αντιθέτως τέτοια προβλήματα δεν είχε ο Μπότας ο οποίος είχε για το μεγαλύτερο μέρος του FP1 τον κορυφαίο χρόνο.



Δέκα λεπτά πριν το τέλος ο Λεκλέρ θα σημείωνε τον καλύτερο χρόνο με τους Νόρις και Σάινθ να ακολουθούν. Στα τελευταία λεπτά ο Φερστάπεν θα έπαιρνε τον πρώτο χρόνο από τον Μονεγάσκο. Οι Νόρις-Σάινθ διατήρησαν τις θέσεις του και ο Μπότας συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ