Είναι αλήθεια πως ένας γνήσιος petrolhead, όταν ακούσει Nissan GT-R και BMW M3, ξεκινάει αυτόματα να προσκυνάει λες και εμφανίστηκε η ενσάρκωση της θρησκείας του.

Ορισμένοι προσπαθούν να τα συγκρίνουν. Ωστόσο, κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο όταν μιλάμε για την 5θυρη και ειδικά τη station wagon έκδοση της M3.









Από την άλλη, το GT-R R35 έχει κλείσει 7 χρόνια από όταν έπαψε να παράγεται και ο χρόνος το έχει «γεράσει» συγκριτικά με όσα μπορούν να πετύχουν σήμερα οι εταιρείες με τις τεχνολογίες και τα εργαλεία που έχουν στα χέρια τους.

Αν θες, όμως, πολύ να λύσεις το ερώτημα, βάζεις τα δύο αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα και οργανώνεις ένα πατροπαράδοτο drag race και -γιατί όχι- και έναν αγώνα εν κινήσει.

Στην προκειμένη περίπτωση αυτό έγινε, με την ειδοποιό διαφορά ότι δεν μιλάμε για εργοστασιακό GT-R, ούτε για εργοστασιακή M3 Touring.









Για την ακρίβεια, αμφότερα τα δύο αυτοκίνητα έχουν δεχθεί μεγάλες αναβαθμίσεις στα μηχανικά τους μέρη, με αποτέλεσμα το Nissan να αποδίδει 1.020 ίππους μέσω του περίφημου twin-turbo V6 των 3,8 λίτρων, με τον 3λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο S58 της BMW να φτάνει το ασύλληπτο νούμερο των 1.215 ίππων!

Ο «Γκοτζίλα» έχει ένα προβάδισμα στα κιλά, όντας περίπου 100 ελαφρύτερο, για αυτό και καταφέρνει να κερδίσει το ένα drag race. Ωστόσο, η M3 Touring αποδεικνύεται άλλου επιπέδου «θηρίο» και κερδίζει εύκολα στις υπόλοιπες προσπάθειες.



Παρόμοιο είναι το αποτέλεσμα στο rolling race, σε μία διαδικασία που η BMW αποδεικνύεται ακόμα πιο ανυπέρβλητη. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, το γερμανικό station wagon ολοκληρώνει τα 400 μέτρα από στάση σε μόλις 9,65 δευτερόλεπτα, την ώρα που το Nissan χρειάστηκε 10,07 δευτερόλεπτα.

Αντίστοιχα, η M3 Touring ολοκλήρωσε τα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,41 δευτερόλεπτα, ενώ το GT-R ήθελε 2,57. Οι αποδείξεις στο σχετικό βίντεο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ