Ο πρωταθλητής μίλησε ανοιχτά για τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Red Bull με την ισορροπία της RB20. Στην Μόντσα το αυστριακό μονοθέσιο ήταν εκτός ρυθμού από την αρχή έως το τέλος του τριημέρου.

Στις κατατακτήριες ο Φερστάπεν βγήκε 7ος, χωρίς να του έχει επιβληθεί κάποια ποινή. Στον αγώνα κέρδισε μία θέση λόγω του κακού αγώνα που είχε ο Ράσελ. Αλλά η RB20 ήταν το 4ο ταχύτερο μονοθέσιο στην Ιταλία. Και με αρκετή διαφορά μάλιστα. Μοιραία ο Μαξ βλέπει μάλλον απαισιόδοξα το παρόν αλλά και το μέλλον της φετινής σεζόν.



«Το αυτοκίνητο είναι αδύνατον να οδηγηθεί. Αντιμετωπίζουμε τεράστιο πρόβλημα ισορροπίας. Όχι μόνο στον έναν γρήγορο γύρο αλλά και στον αγώνα» αποκάλυψε ο Φερστάπεν. «Πέρσι είχαμε ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, το πιο κυρίαρχο στην ιστορία. Και φέτος το μετατρέψαμε σε τέρας» συμπλήρωσε.

Ευτυχώς για τον Φερστάπεν ο Νόρις κέρδισε μόλις 8 βαθμούς περισσότερους από εκείνον στην Μόντσα. Πλέον ο Βρετανός απέχει 62 από την πρωτοπορία. Από την άλλη η McLaren είναι μια ανάσα πριν προσπεράσει την Red Bull στους κατασκευαστές. Οκτώ βαθμοί χωρίζουν τις δύο ομάδες.



«Δεν έχει σημασία το που θα τρέξουμε αυτή τη στιγμή. Είμαστε κακοί παντού και πρέπει να αλλάξουμε πολλά. Αυτήν τη στιγμή τα δύο πρωταθλήματα δεν είναι ρεαλιστικοί στόχοι για εμάς» υπογράμμισε ο Φερστάπεν.

Η αποχώρηση Νιούι καταλύτης

Σύμφωνα με τον Γιος Φερστάπεν, πατέρα του Μαξ, ο πρωταθλητής είχε εκφράσει από την αρχή τις ανησυχίες του στην ομάδα για την συμπεριφορά της RB20. Ωστόσο οι κυριαρχικές εμφανίσεις των πρώτων αγώνων μασκάρεψαν το πρόβλημα. Αυτό άρχισε να αποκαλύπτεται σιγά-σιγά από το Μαϊάμι.



Και λίγο καιρό μετά την φυγή Νιούι η Red Bull μπήκε στην πιο βαθιά αγωνιστική της κρίση της τελευταίας πενταετίας. Η τεράστια ικανότητα του πρώην τεχνικού διευθυντή της Red Bull στο σετάρισμα μονοθέσιων έχει πλήξει σημαντικά την ομάδα.

Ο Νιούι έχει συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες -κυρίως αντοχής- ως οδηγός. Επιπλέον έχει οδηγήσει πολλές φορές και μονοθέσια F1. Πράγμα που έχουν κάνει ελάχιστοι σχεδιαστές στο grid. Ο Βρετανός γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον το τι ζητάει ένας οδηγός από το μονοθέσιο.



Ο Φερστάπεν έχει να κερδίσει από τον Ιούνιο. Και με την παρούσα εικόνα της RB20 κάτι τέτοιο δύσκολα θα συμβεί στο εγγύς μέλλον. Ο Φερστάπεν θα πρέπει να υπερβεί εαυτόν για να πάρει το 4ο του πρωτάθλημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ