Τι κι αν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του i20 του στην αρχή του αγώνα; Τι κι αν ο Οζιέ τον θεωρει… κλαψιάρη; Ο Τιερί Νεβίλ οδηγεί καλύτερα από ποτέ στην καριέρα του και είναι αποφασισμένος να κάνει την υπέρβαση φέτος.

Ο Βέλγος οδήγησε υποδειγματικά σήμερα, όντας όσο ταχύς έπρεπε χωρίς να πάρει περιττά ρίσκα. Μπορεί ο Τιερί να κέρδισε μόνο μία ειδική σήμερα. Ωστόσο δεν άφησε σε κανένα σημείο τους αντιπάλους του να τον απειλήσουν. Όσες ειδικές κι αν κέρδιζε ο Οζιέ, ο Νεβίλ ήταν πάντα κοντά του. Όπως θα έπρεπε να κάνει ένας υποψήφιος παγκόσμιος πρωταθλητής.



Την ίδια κλάση επέδειξε ο Νεβίλ και εκτός ειδικών. Όταν δεν σχολίασε τις χθεσινές δηλώσεις του Οζιέ. Κάποιος λιγότερο έμπειρος θα μπορούσε να μπει σε αυτό το παιχνίδι. Να απαντήσει και να προσπαθήσει να κερδίσει τις εντυπώσεις.

Αλλά ο Νεβίλ είναι πολύ έξυπνος και πολύ έμπειρος για να πέσει σε μια τέτοια παγίδα. Προτίμησε να δώσει την απάντησή του στα χώματα της Ελλάδας. Και στο τέλος οι Θεοί του Ακρόπολις τον ευνόησαν ως ανταμοιβή. Δύο φορές!

Οι ατυχίες των Τάνακ-Σόρντο

Η πρώτη «θεϊκή παρέμβαση» υπέρ του Νεβίλ ήρθε με το διπλό κλατάρισμα του -τότε πρωτοπόρου- Τάνακ στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο Εσθονός έδειχνε ικανός για μεγάλα πράγματα στην Ελλάδα. Ωστόσο η τύχη του γύρισε την πλάτη σήμερα.

Όχι ότι ο Οτ δεν μπορεί ακόμη να συλλέξει πολύτιμους βαθμούς για εκείνον και την ομάδα του. Ο Εσθονός (ο οποίος έκανε ένα εκπληκτικό σώσιμο στην προτελευταία ειδική της ημέρας) είναι 4ος και απομένουν η Super Sunday και η Power Stage. Θα πρέπει να γίνουν σημεία και τέρατα, όμως, ώστε ο Τάνακ να πάρει τη νίκη στο φετινό Ακρόπολις.

Παρόμοια ήταν και η τύχη του Ντάνι Σόρντο. Ο Ισπανός, στον τελευταίο φετινό του αγώνα, κάνει μια πραγματικά μεγάλη εμφάνιση. Από τις πρώτες ειδικές αντιμετώπισε κάθε αντιξοότητα με επιτυχία. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι, όμως, στο πρώτο πέρασμα των Αγίων Θεοδώρων όταν το πίσω δεξιά ελαστικό του i20 αποκολλήθηκε.



Μία νίκη του Σόρντο στην Ελλάδα θα ήταν και μια υπέροχη ιστορία. Αλλά, δυστυχώς για εκείνον, οι Θεοί του Ακρόπολις δεν συγκινούνται από κάτι τέτοια. Βέβαια η δεύτερη θέση που έχει ο Ντάνι στη γενική κατάταξη δεν είναι καθόλου άσχημη. Και του επιτρέπει να ελπίζει.

Ατυχιών συνέχεια

Σε ότι αφορά τις Toyota και M-Sport Ford, οι ατυχίες τους δεν σταμάτησαν ούτε σήμερα. Ο Έβανς έκανε λάθος στο δεύτερο πέρασμα των Αγίων Θεοδώρων το οποίο τον ανάγκασε τελικά να εγκαταλείψει. Η σεζόν ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές για τον Ουαλλό. Ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν η αναμενόμενη.



Από την άλλη ο Οζιέ δεν αντιμετώπισε κάποιο σοβαρό πρόβλημα σήμερα. Αλλά είχε ήδη μείνει πολύ πίσω από την κορυφή χθες έπειτα από τη βλάβη στο turbo του Yaris. Φυσικά, τίποτε δεν έχει τελειώσει ακόμη. Εξάλλου ακόμη και στη σύγχρονη εποχή του WRC, ο εθνικός μας αγώνας παραμένει πρωτίστως αντοχής και όχι ταχύτητας. Αλλά πλέον ο Σεμπ δεν κρατάει την τύχη του στα χέρια του.

Για την M-Sport Ford η τρίτη ημέρα του αγώνα επεφύλασσε απογοήτευση για τον Μουνστέρ. Ο Γκρεγουάρ είχε καταφέρει -έπειτα από την ατυχία χθες του Φουρμό- να κουβαλήσει την ομάδα. Ωστόσο στους Άγιους Θεόδωρους 1 ο Λουξεμβούργιος έκανε λάθος που τον έθεσε εκτός για το υπόλοιπο της ημέρας.

Η υπερειδική του Σείριου

Ήταν αναμφίβολα μια πρωτότυπη ιδέα. Μία ιδέα που αποδεικνύει ότι οι διοργανωτές του Ακρόπολις δεν επαναπαύονται και προσπαθούν συνεχώς να κρατήσουν ψηλά το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τον εθνικό μας αγώνα. Και ο κόσμος αγκαλιάζει την προσπάθεια αυτή.



Η υπερειδική στον Σ.Ε.Α. Σείριος ήταν ένα από τα highlights του φετινού αγώνα. Έδωσε έναν διαφορετικό τόνο στον ξεκάθαρα χωμάτινο χαρακτήρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Επίσης έδωσε την ευκαιρία στους φίλους του WRC να δουν από κοντά και να αλληλεπιδράσουν με τους αγαπημένους τους ήρωες.

Οι οδηγοί προσέφεραν απλόχερα θέαμα στο πλήθος που είχε συγκεντρωθεί στις κερκίδες. Τον καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Νεβίλ ενώ τα καλύτερα… ντόνατς ήταν μάλλον εκείνα του δεύτερου ταχύτερου Οζιέ! Οι Σόρντο, Κατσούτα και Τάνακ συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

Οι υπόλοιπες κατηγορίες και οι Έλληνες

Η μάχη μέχρις εσχάτων για την κορυφή του WRC2 συνεχίστηκε και σήμερα. Μετά την ολοκλήρωση της δράσης ο Φιλανδός Σάμι Πάγιαρι διατηρεί ένα υγιές προβάδισμα έναντι του Ρόμπερτ Βίρβες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Εσθονός κατάφερε να συμμετάσχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπλις 2024 χάρη σε έρανο που έκαναν οι συμπατριώτες του! Ακόμη μία πολύ όμορφη ιστορία από τον εθνικό μας αγώνα.



Τρίτος είναι ο Ροσέλ. Ο Γάλλος ήταν το φαβορί στην κατηγορία του. Αλλά το χθεσινό του κλατάρισμα τον έριξε πολύ πίσω. Σήμερα ο Γιοάν οδήγησε δαιμονισμένα και έκλεισε την διαφορά του από τους Πάγιαρι-Βίρβες. Και δεν αποκλείουμε αύριο να τους φτάσει εάν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό!

Στο Junior WRC μόνο η ατυχία θα στερήσει από τον Νόρμπερτ Μάιορ τη νίκη στην κατηγορία. Ο Ρουμάνος είναι πάνω από δύο λεπτά μπροστά από τον δεύτερο Γιούργκενσεν και ακόμη 36 δευτερόλεπτα από τον Αλί Τουρκάν.



Φυσικά δεν μπορούμε να μην σημειώσουμε και τον έξοχο αγώνα που κάνει ο συμπατριώτης μας, Παναγιώτης Ρουστέμης. Ο Έλληνας οδηγός και ο συνοδηγός του, Χρήστος Μπακλώρης είναι στην 15η θέση της γενικής κατάταξης με αγωνιστικό της κατηγορίας RC2! Στην 18η θέση είναι ο Ιορδάνης Σερδερίδης ενώ οι Χαλκιάς/Κομνός στην 30η.

Βαθμολογική συγκομιδή

Ως γνωστόν η κατάταξη στο τέλος των ειδικών του Σαββάτου καθορίζει και τον διαμοιρασμό των περισσότερων βαθμών του κάθε αγώνα. Με την προϋπόθεση, φυσικά, ότι οι οδηγοί αυτοί θα τερματίσουν αύριο.

Έτσι σύμφωνα με την γενική κατάταξη έπειτα και από την υπερειδική ο Νεβίλ παίρινει 18 βαθμούς, ο Σόρντο 15, ο Οζιέ και 13 και ο Τάνακ 10. Οι υπόλοιποι οδηγοί της πρώτης δεκάδας είναι της κατηγορίας RC2. Έτσι, οι Πάγιαρι, Βίρβες, Ροσέλ, Καγιετάνοβιτς, Λίναμε και Ζαλντιβάρ θα πάρουν από 8, 6, 4, 3, 2 και 1 βαθμό αντίστοιχα.

Η Super Sunday προσφέρει επιπλέον βαθμούς στα 7 ταχύτερα πληρώματα σύμφωνα με την κλίμακα 7-6-5-4-3-2-1. Τέλος η Wolf Power Stage βαθμολογεί τα 5 ταχύτερα πληρώματα με την κλίμακα 5-4-3-2-1.



Η τελευταία ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 περιλαμβάνει τρεις δοκιμασίες. Ξεκινάμε στις 08:59 με το Οινοχώρι ενώ στις 10:05 ξεκινάει το Ελευθεροχώρι 1. Το Ελευθεροχώρι 2, στις 13:15, θα είναι και η Wolf Power Stage, στο τέλος της οποίας θα ανακηρυχθεί και ο νικητής του φετινού «Ράλλυ των Θεών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ