Ορισμένες scoop φωτογραφίες έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, όπου το επερχόμενο ηλεκτρικό crossover πραγματοποιεί δοκιμές ενόψει του λανσαρίσματός του στις αγορές το 2025.
Εμπνευσμένη από το εμβληματικό Citroen DS, που έγραψε ιστορία μεταξύ 1955 και 1975, η DS Automobiles ετοιμάζει ένα νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, με πιο «εμπορική» σχεδίαση, που θα αντικαταστήσει το DS 9.
Οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν ότι το DS 8 είναι σχεδιαστικά ένα κουπέ SUV, με αναλογίες που θυμίζουν Peugeot 408. Ωστόσο, το νέο μοντέλο της γαλλικής μάρκας υπολογίζεται να φτάνει τα 4,8 μέτρα μήκος, 10 εκατοστά μακρύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο της Peugeot.
Το πίσω μέρος θα είναι στιλ fastback με την άκρη της οροφής να έχει ελαφριά κλίση, για να εξασφαλίσει ωφέλιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Συνεπώς, δεν μιλάμε για μία καθαρή σχεδίαση κουπέ.
Το μεγαλύτερο μήκος μεταφράζεται συνήθως και σε μεγαλύτερο μεταξόνιο, κάτι που ισχύει και εδώ, με σκοπό το εσωτερικό του ηλεκτρικού DS 8 να είναι ευρύχωρο.
Μπροστά, οι προβολείς φαίνεται πως θα είναι λεπτοί με αιχμηρή σχεδίαση, τύπου «θυμωμένο βλέμμα», με τη φωτεινή υπογραφή να συμπληρώνεται από δύο κάθετα τοποθετημένα φώτα LED.
Στο πίσω μέρος, ακολουθείται η ίδια φιλοσοφία, με μία επίσης λεπτή σχεδίαση και ένα κάθετο στοιχείο που συμπληρώνει το σύνολο, μαζί με ένα κεντρικά τοποθετημένο φανάρι.
Το DS 8 αναμένεται να βασιστεί στην ανανεωμένη STLA Medium, με αρχιτεκτονική φόρτισης 400V. Ως προς το κινητήριο σύνολο, για αυτό θα ευθύνονται οι ηλεκτροκινητήρες Emotors M3, με μία προσθιοκίνητη έκδοση 240 ίππων και μία τετρακίνητη 320 ίππων.
Η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική παίζει μεγάλο ρόλο στα ηλεκτρικά, για αυτό η DS φρόντισε να υπάρχει, για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της αυτονομίας η οποία θα φτάνει τα περίπου 700 χιλιόμετρα, χάρη στη μεγάλη μπαταρία με χωρητικότητα 98 kWh.
Στο εσωτερικό, η DS αναμένεται να τοποθετήσει τιμόνι με τέσσερις ακτίνες σε σχήμα X, θυμίζοντας το φουτουριστικό κόνσεπτ DS Mi 21 Manifesto. Η κονσόλα θα έχει κυρτή επιφάνεια και θα εξοπλίζεται με φυσικούς διακόπτες.
Τέλος, το ψηφιακό cockpit θα έχει μεγαλύτερες οθόνες από το πρωτότυπο με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό για μεγαλύτερη εργονομία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ