Και αυτό λόγω του ότι οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες εξακολουθούν να μοιάζουν πολύ κοντά στον δεύτερο μεγαλύτερο γύρο του πρωταθλήματος. Και κάθε ένα από τα 4 μονοθέσια υπερέχει σε διαφορετικούς τομείς της πίστας.

Η Ferrari είναι ταχύτερη στον πρώτο τομέα, πράγμα που δείχνει ότι φέρνει πιο εύκολα τα ελαστικά της στη σωστή θερμοκρασία. Ακόμη και με την πολύ χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος σήμερα στο Μπακού, ο Λεκλέρ ήταν άνετα ταχύτερος μέχρι το τμήμα της παλιάς πόλης. Η Red Bull επέλεξε να βάλει περισσότερο φτερό στην RB20 και ήταν προφανώς ανώτερη στον δεύτερο τομέα.



Όσο για την Mercedes εκείνη ήταν κυρίαρχη στον τρίτο τομέα έχοντας το λιγότερο φτερό. Η McLaren ήταν εξίσου γρήγορη σε όλους τους τομείς και δείχνει το συνολικά πιο ισορροπημένο μονοθέσιο στο Αζερμπαϊτζάν.

Έτσι καθώς οδεύουμε προς τις κατατακτήριες δοκιμές θα λέγαμε ότι ο Λεκλέρ έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα έναντι των υπολοίπων. Τόσο λόγω των χαρακτηριστικών της SF-24 αλλά και επειδή ο ίδιος ο Σαρλ κάνει την διαφορά στο Μπακού. Όταν δεν κάνει λάθη φυσικά.

Οι McLaren και Mercedes είναι πολύ κοντά και είναι αδύνατον να προβλέψουμε το ποια από τις δύο θα είναι ταχύτερη σήμερα αλλά και αύριο. Βλέπετε στην Mercedes έκαναν τα long runs τους κυρίως με την σκληρή γόμα. Αντιθέτως οι υπόλοιποι προτίμησαν τη μέση.



Λογικά, όμως, οι MCL38 και W15 θα είναι πολύ ισχυρές στον αγώνα. Όσο για την Red Bull, οι μηχανικοί της θα πρέπει μάλλον να βγάλουν λίγο φτερό από το μονοθέσιο πριν τις κατατακτήριες. Και θα ποντάρουν πολύ στη συνεργασία των δύο μονοθέσιων στις κατατακτήριες για να ξεκινήσουν πιο μπροστά. Μην εκπλαγείτε, πάντως, εάν δείτε τον Πέρεζ μπροστά από τον Φερστάπεν σήμερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ