Το Tesla Roadster είχε αρχικά ανακοινωθεί πριν από μια δεκαετία, με προβλεπόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας το 2015. Ωστόσο, μια σειρά από ζητήματα παραγωγής εμπόδισαν το πρόγραμμα παραγωγής του.
Η ιστορία του Roadster συνεχίστηκε με ελπίδες να βγει στην παραγωγή το 2020, στη συνέχεια το 2023 και τελικά το 2025 που ήρθε και η τελευταία ανακοίνωση της Tesla.
Μετά από χρόνια καθυστερήσεων και εμποδίων λοιπόν, φαίνεται ότι η δεύτερη γενιά Tesla Roadster είναι επιτέλους έτοιμη. Το πρόβλημα που προκύπτει με αυτή την ιστορία είναι ότι ακόμα και αν τώρα βγει τελικά στην αγορά το Roadster θα είναι ξεπερασμένο. Την τελευταία δεκαετία υπήρξαν πολλά μοντέλα από τη συγκεκριμένη κατηγορία που έχουν ξεπεράσει τα προβλεπόμενα νούμερα επιδόσεων του νέου Roadster.
Φυσικά, τα χαρακτηριστικά του Tesla Roadster εξακολουθούν να είναι εντυπωσιακά, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που θα φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά hypercars. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το Roadster θα αποδίδει περίπου 1.200 ίππους και θα μπορεί να πετύχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα από την άλλη είναι στα 400 χλμ./ώρα.
Αυτές οι επιδόσεις σίγουρα είναι ακραίες, αλλά υπάρχουν πλέον ανταγωνιστές που όχι μόνο τις έχουν πετύχει, αλλά τις έχουν ξεπεράσει κιόλας. Για παράδειγμα η Rimac Nevera είναι πιο γρήγορη, το ίδιο και το Pininfarina Battista ή το Aspark Owl, ακόμα και η Porsche Taycan Turbo GT είναι στα ίδια επίπεδα.
Αν λοιπόν ο Ίλον Μασκ ήθελε με το Tesla Roadster να σπάσει όλα τα ρεκόρ τότε μάλλον δεν θα το πετύχει. Αν πριν από δέκα χρόνια που είχε ανακοινώσει το Roadster το έβγαζε στην αγορά σίγουρα θα ήταν πρωτοπόρος, αλλά τώρα έχει χάσει την ευκαιρία του.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ