Η παρουσίαση της Corvette ZR1 από τη Chevrolet προκάλεσε τις εντυπώσεις του αυτοκινητικού πλανήτη, καθώς αποτέλεσε μία ιδιαίτερη προσθήκη στην κλειστή κατηγορία των hypercar, όντας παράλληλα η ισχυρότερη Corvette όλων των εποχών.
Το κεντρομήχανο hypercar είναι αμιγώς βενζινοκίνητο, δε διαθέτει καμία υβριδική υποβοήθηση, γεγονός που κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακή την επίδοση των 0-400 μέτρων σε λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα.
Αυτό που δεν μπορούσε κανείς να περιμένει, τουλάχιστον από τον ευρωπαϊκό ειδικό Τύπο, ήταν η εξέλιξη μίας ανώτερης ακόμα έκδοσης της Corvette 8ης γενιάς (C8).
Οι Αμερικανοί αναφέρουν, ότι η πρωτότυπη Corvette Zora που εμφανίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές στο Nurburgring είναι υβριδική και θα είναι ισχυρότερη από τη ZR1. Συγκεκριμένα, αναμένεται να εξοπλίζεται με τον ίδιο twin-turbo V8 των 5,5 λίτρων, μόνο που θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 160 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς θα εκτοξευθεί στους 1.224 ίππους, με την μπαταρία 1,9 kWh που θα τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα να ζυγίζει μόλις 45 κιλά. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα θα ολοκληρώνεται σε κάτι λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
Η αρχική παρατήρηση που έγινε αναφορικά με την υβριδική φύση της νέας Corvette, βρίσκεται στο κάλυμμα του κινητήρα όπου διακρίνεται ένα κίτρινο αυτοκόλλητο.
Η επόμενη και πιο δύσκολη να την κάνεις βρίσκεται μπροστά, όπου το ψυγείο μοιάζει να έχει τοποθετηθεί κάθετα, ακριβώς όπως είναι δηλαδή στην τετρακίνητη και υβριδική E-Ray.
Στην ZR1 πολλοί εντόπισαν ένα αναξιοποίητο κενό στο κεντρικό τούνελ μετάδοσης. Και η λογική λέει πως εκεί χωράει μία μπαταρία 1,1 kWh, όπως εκείνη της E-Ray. Αυτό από μόνο του καταδεικνύει πως η Chevrolet δεν έχει τελειώσει με την Corvette C8.
Βάσει όσων γνωρίζουμε μέχρι τώρα, η Corvette Zora θα είναι ταχύτερη, ως προς τις καθαρές επιδόσεις, χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ και την τετρακίνηση. Επιπλέον, αναμένεται να είναι ακριβότερη της ZR1, για την οποία δεν υπάρχει ακόμα τιμή, αφού δεν έχει λανσαριστεί πουθενά και το 2025 θα μπει στην παραγωγή.
Για όσους απορήσουν στο βίντεο γιατί ο ήχος της Corvette Zora είναι τόσο υποτονικός, ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι στο Nordschleife Nurburgring απαγορεύεται ο ήχος του αυτοκινήτου να ξεπεράσει τα 130 decibel. Οπότε η Chevrolet έκανε ορισμένες τροποποιήσεις στην τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ