Για εκείνους που δεν γνωρίζουν τις συμμορίες Bosozoku ας κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή. Τη δεκαετία του 1950 στην Ιαπωνία υπήρξε μια μικρή ομάδα αναβατών μοτοσικλέτας που παρανομούσαν και οδηγούσαν επικίνδυνα. Κατάφεραν μάλιστα να δημιουργήσουν τη δική τους λέσχη μοτοσικλέτας με λίγα μέλη. Αυτή η φιλοσοφία άρχισε να περνάει από γενιά σε γενιά και τη δεκαετία του 1980 γιγαντώθηκε φτάνοντας η λέσχη να έχει 42.000 μέλη.



Δύο ήταν τα χαρακτηριστικά των Bosozoku. Το ένα ήταν ο ρουχισμός που περιλάμβανε στρατιωτικό τζάκετ, φαρδύ παντελόνι και ψηλές μπότες φορεμένες πάνω από το παντελόνι. Από την άλλη, η μοτοσικλέτα είχε ως βασικό χαρακτηριστικό το στρογγυλεμένο και υπερυψωμένο φέρινγκ εμπρός που έμοιαζε με μια παραλλαγή των cafe racer και μια μεγάλη σέλα με υπερυψωμένη πλάτη στο πίσω μέρος.



Αυτή ακριβώς την κουλτούρα αποφάσισε να μιμηθεί ο Άνταμ Κάι της Untitled Motorcycles στην Αγγλία. Η μοναδική διαφορά είναι ότι δεν επέλεξε μια ιαπωνική μοτοσικλέτα, αλλά μια BMW R18. Αυτή η επιλογή δεν ήταν τυχαία καθώς η BMW Motorrad είχε ζητήσει από τον Κάι να του φτιάξει μια R18 για το Goodwood Festival of Speed.



Το πρώτο πράγμα που πείραξε ο έμπειρος μηχανικός ήταν το εμπρός φέρινγκ. Βρήκε μια παλιά Honda CB750 με μισό φέρινγκ, το προσάρμοσε στο στυλ των Bosozoku και το έβαλε πάνω στην R18. Στο πίσω μέρος, η σέλα σχεδιάστηκε στο χέρι με λευκό δέρμα, ενώ στο πίσω μέρος είχε τη χαρακτηριστική προέκταση των Bosozoku της δεκαετίας του 1980.



Στο τεχνικό κομμάτι η BMW R18 δεν είχε κάποια αλλαγή καθώς ακόμα και η εξάτμιση ήταν από τη λίστα γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad. Η μοτοσικλέτα ολοκληρώθηκε πριν το Goodwood FOS και το πλήθος είχε την ευκαιρία να την θαυμάσει με νοσταλγία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ