Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες, με πρώτη την Lexus, επένδυσαν τα προηγούμενα χρόνια στην ανάπτυξη συστημάτων θέρμανσης με ακτινοβολία, για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, αλλά και εξοικονόμηση ενέργειας, σε σχέση με ένα τυπικό σύστημα κλιματισμού.

Ως αποτέλεσμα, αναπτύσσουν συστήματα θέρμανσης με ακτινοβολία που θα κρατούν ζεστούς τους επιβάτες, παρόλο που το εσωτερικό έχει σχετικά δροσερή θερμοκρασία αέρα. Αυτό υπόσχεται να κρατήσει τους επιβάτες ζεστούς και άνετους, ενώ παράλληλα μειώνει τη συνολική κατανάλωση ενέργειας.

Η Hyundai προσφέρει θερμαντήρες ακτινοβολίας σε ορισμένες αγορές από το 2019 και φαίνεται ότι η χρήση τους θα επεκταθεί στο μέλλον καθώς η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία έχει βρει τους τρόπους.



Ο πιο ενδιαφέρον απ’ αυτούς, είναι ότι η Hyundai οραματίζεται πως οι θερμαντήρες ακτινοβολίας θα περιβάλλουν τους επιβάτες, για να παρέχουν ζεστασιά από πολλές πλευρές.

Συγκεκριμένα, τοποθέτησαν θερμάστρες κάτω από το τιμόνι καθώς και πίσω από την επένδυση στα πάνελ των θυρών και στην κεντρική κονσόλα. Αυτή η προσέγγιση περιτύλιξης σήμαινε ότι μια καθορισμένη θερμοκρασία μπορούσε να επιτευχθεί μέσα σε τρία λεπτά, ακόμα σε θερμοκρασίες -20 βαθμών Κελσίου.

Τα πάνελ περιτυλίγματος εφαρμόστηκαν στο πρωτότυπο Genesis Neolun και η εταιρεία άφησε να εννοηθεί ότι είναι «αρκετά ολοκληρωμένα για να παραχθούν μαζικά στο εγγύς μέλλον». Αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί όφελος για τους πελάτες EV σε ψυχρά κλίματα, καθώς η Hyundai υποστηρίζει ότι η κατανάλωση ενέργειας θέρμανσης μπορεί να μειωθεί κατά περίπου 17%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ