Πρόκειται για τους Ντάνιελ Ρικιάρντο, Λίαμ Λώσον, Φράνκο Κολαπίντο, Γκαμπριέλ Μπορτολέτο και Βάλτερι Μπότας. Μέχρι την επόμενη εβδομάδα, λογικά, θα γνωρίζουμε τους δύο που θα έχουν επικρατήσει.
Στην περίπτωση της VCARB τα πράγματα είναι μάλλον ξεκάθαρα. Ο Λίαμ Λώσον θα ανακοινωθεί αργά ή γρήγορα από την ομάδα για το 2025. Εξάλλου ο Χέλμουτ Μάρκο έχει ξεκαθαρίσει ότι ο Νεοζηλανδός θα οδηγεί στην F1 του χρόνου. Και η μόνη διαθέσιμη επιλογή για εκείνον είναι η δεύτερη VCARB.
Από την άλλη ο Ρικιάρντο δεν έχει πείσει με τις φετινές του εμφανίσεις. Και η Red Bull δεν βλέπει το λόγο να συνεχίσει να τον κρατάει, στερώντας εμπειρίες από νεαρότερους οδηγούς του προγράμματός της.
Πολλοί, μάλιστα, θεωρούν ότι η αλλαγή αυτή θα γίνει μετά από το φετινό GP της Σιγκαπούρης. Αλλά κάτι τέτοιο θα αποτελούσε μάλλον έκπληξη. Ίσως ο Ντάνιελ να αναλάβει το 2025 ξανά ρόλο εφεδρικού οδηγού στο στρατόπεδο τη Red Bull. Εκτός και εάν αποφασίσει να δοκιμάσει την τύχη του σε κάποιο άλλο πρωτάθλημα.
Μπορτολέτο, Κολαπίντο ή κάποιος άλλος;
Σε ότι αφορά την δεύτερη θέση στη Sauber για το 2025, δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί μέχρι στιγμής. Τόσο η Williams όσο και η McLaren πιέζουν ώστε ένας από τους νεαρούς οδηγούς τους να εξασφαλίσει μία θέση δίπλα στον Νίκο Χούλκενκπεργκ για του χρόνου. Επιπλέον υπάρχει και η σίγουρη επιλογή του Μπότας ενώ έχει κυκλοφορήσει ακόμη και το όνομα του Φέτελ!
Ο Φράνκο Κολαπίντο εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του με την Williams και η βρετανική ομάδα δείχνει να τον υπολογίζει για το μέλλον. Ωστόσο οι Άλμπον και Σάινθ έχουν πολυετή συμβόλαια με εκείνην. Έτσι, ο Φράνκο θα πρέπει να συγκεντρώσει εμπειρίες σε μια άλλη ομάδα. Ο Τζέιμς Βόουλς θεωρεί ότι η Sauber είναι ιδανική περίπτωση.
Αλλά το ίδιο πιστεύει και ο Ζακ Μπράουν για τον Γκαμπριέλ Μπορτολέτο. Ο ταλαντούχος Βραζιλιάνος είναι πρώτος μέχρι στιγμής στην βαθμολογία του πρωταθλήματος της F2. Φυσικά στην McLaren πιστεύουν ότι ο προστατευόμενός τους είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα.
Κατά συνέπεια οι Μπράουν-Στέλα προσπαθούν να του εξασφαλίσουν τη δεύτερη θέση της Sauber. Αλλά το ερώτημα είναι τι θα πράξει ο Ματία Μπινότο. Η Audi μπαίνει επισήμως το 2026. Και σίγουρα ο Ιταλός θα επιθυμεί να έχει δύο «δικούς του» οδηγούς τότε.
Άραγε θα δεχτεί ο επικεφαλής του προγράμματός της να έχει έναν οδηγό άλλης ομάδας για έστω έναν χρόνο; Ή μήπως θα στραφεί σε ένα πιο έμπειρο ζευγάρι χέρια όπως του Μπότας;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ