Η Volvo αναζητά το ισοδύναμο 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη σουηδική κυβέρνηση, για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση του εργοστασίου μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζει μαζί με τη Northvolt, μέσω μιας κοινοπραξίας γνωστής ως Novo Energy.

Το εργοστάσιο, που βρίσκεται στο Γκέτεμποργκ, έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια και έχει προγραμματιστεί να ανοίξει το 2025. Θα έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα, αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες περίπου 500.000 οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της Volvo και μοντέλων της Polestar.

Σουηδικά μέσα ενημέρωσης, αποκάλυψαν ότι η κοινοπραξία ζητά τη μεγαλύτερη άμεση επιχορήγηση που έχει ζητηθεί από τη Υπηρεσία Ενέργειας -συνολικού ύψους 13 δισεκατομμυρίων σουηδικών κορωνών, δηλαδή 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια- για την ολοκλήρωση του εργοστασίου.

Σύμφωνα με τον διευθυντή επικοινωνίας της Novo Energy, Christian Jebsen, «Το ξεκίνημα βιομηχανιών όπως αυτή, είναι πολύ ακριβό και η οικονομική υποστήριξη είναι κρίσιμη σε αυτό το στάδιο».



Εκτός από το αίτημα για σημαντική χορήγηση χρημάτων από τους φορολογούμενους, η Volvo και η Northvolt έχουν υποβάλει αίτηση για κρατικές εγγυήσεις δανείων μέσω του τοπικού γραφείου χρέους. Δεν είναι μόνο η χρηματοδότηση του εργοστασίου που αποδεικνύεται δύσκολο να εξασφαλιστεί.

Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, το εργοστάσιο στερείται το 70% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζεται για να λειτουργήσει. Ίσως αυτός να είναι και ένας από τους βασικούς λόγους, για τους οποίους η Volvo υποχώρησε από την αρχικά απόλυτη δέσμευση για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας, έως το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ