Σύμφωνα εκπρόσωπο της συνδικαλιστικής ένωσης FIM-CISL (Federazione italiana Μetalmeccanici-Confederazione Italiana Sindacati Lavoratori), το πρώτο εξάμηνο του έτους οι περισσότερες βιομηχανικές μονάδες του Ομίλου Stellantis στην Ιταλία σημείωσαν σημαντική μείωση της παραγωγής τους.

Όπως ανακοινώθηκε, συνολικά, αυτή έφτασε το 25% συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023. Οι συνδικαλιστικές ενώσεις κάλεσαν σε μονοήμερη απεργία στις 18 Οκτωβρίου για τους εργαζόμενους στον τομέα του μετάλλου στη Stellantis, όπως και τους τοπικούς προμηθευτές της.



Στέλεχος της Ιταλικής Ένωσης Μεταλλουργών (UILM) δήλωσε ότι με αυτόν τον τρόπο θέλουν να διαμαρτυρηθούν για την πτώση του όγκου παραγωγής της εταιρείας στη χώρα.

Βάσει των προβλέψεων, αυτός μόλις που θα ξεπεράσει τα 500.000 οχήματα για όλη τη χρονιά, όταν πέρυσι έφτασε τις 751.000 μονάδες, σύμφωνα με τη FIM-CISL.

Σε συνέντευξη Τύπου, ο Ρόκο Παλομπέλα, Γενικός Γραμματέας της UILM, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η κατάσταση είναι άσχημη, πολύ άσχημη».

Τους τελευταίους μήνες, τα εργοστάσια του Ομίλου Stellantis στην Ιταλία έχουν επανειλημμένως διακόψει προσωρινά τη λειτουργία τους εξαιτίας της χαμηλότερης ζήτησης για αγορά καινούργιων αυτονοήτων στην εγχώρια αγορά, κυρίως των αμιγώς ηλεκτρικών.



Η ιταλική κυβέρνηση έχει ζητήσει από τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας να αυξήσει την κατασκευή αυτοκινήτων και να θεσπίσει ένα πρόγραμμα το οποίο θα επιτρέπει την ετήσια παραγωγή τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου οχημάτων ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Επίσης, έχει ξεκινήσει συνομιλίες με στελέχη κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες αναζητούν ευκαιρίες είτε για να αποκτήσουν κάποιο υπάρχον εργοστάσιο στην Ευρώπη, είτε να δημιουργήσουν το δικό τους σε έδαφος που θα τους παραχωρηθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ