Το Explorer EV ενδυναμώνει και επεκτείνει την γκάμα της Ford στα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Το δυναμικό, μεσαίου μεγέθους SUV, με την κομψή αλλά δυναμική σχεδίαση κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις.

Σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο Κέντρο Σχεδιασμού της στην Κολωνία, με τα υψηλότερα στάνταρ και με το νέο σχεδιαστικό πρότυπο της εταιρείας.



To Made in Europe αμιγώς ηλεκτροκίνητο Explorer βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα MEB, αρχιτεκτονικής 400 Volt, η οποία επιτρέπει να έχει υψηλό επίπεδο σε κάθε τομέα του.

Το Explorer EV δείχνει έτοιμο τόσο για την κίνηση εντός πόλης όσο και για εκδρομή στη φύση και εκτός δρόμου διαδρομές. Το αμάξωμά του το κάνει να ξεχωρίζει και να έχει τη δική του ταυτότητα.



Τα φώτα, εμπρός και πίσω, οι θόλοι, το ύψος του αυτοκινήτου από έδαφος δημιουργούν ένα σύνολο που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Εκτός από την εμφάνιση, στη Ford έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ευρυχωρία του εσωτερικού και στην πρακτικότητά του για τους επιβάτες. Οι καινοτόμες λύσεις τους θα τους εξυπηρετήσουν και ίσως αποτελέσουν θέμα μίμησης και από άλλους κατασκευαστές.



Για παράδειγμα, η κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη αφής SYNC Move, 14,6 ιντσών, η οποία δεν είναι σταθερά προσαρμοσμένη στο ταμπλό αλλά μεταβάλλεται η κλίση της έως και 30 μοίρες.

Με αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκε ένας μυστικός αποθηκευτικός χώρος ο οποίος ονομάζεται «My Private Lock» όπου μπορούν να τοποθετηθούν μικροαντικείμενα και να ασφαλισμένα, καθώς κλειδώνει.



Επιπλέον, μεταξύ οδηγού και συνοδηγού υπάρχει η ευρύχωρη καλυπτόμενη κονσόλα που οι άνθρωποι της Ford ονομάζουν «MegaConsole».

Η συνολική χωρητικότητά της είναι 17 λίτρα και η διαμόρφωσή της έχει γίνει με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την ταυτόχρονη τοποθέτηση μικροαντικειμένων διαφορετικών σχημάτων και μεγέθους.

Το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό και περιλαμβάνει ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, συστήματα ενημέρωσης και προειδοποίησης του οδηγού (π.χ. Assisted Lane ChangeIntelligent Adaptive Cruise Control με σύστημα Stop and Go), κ.λπ.



Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Ford Explorer διατίθεται τόσο σε δικίνητη (πισωκίνητη) έκδοση όσο και σε AWD, με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Στην πρώτη, έχει μπαταρίες ιόντων λιθίου, νικελίου, κοβαλτίου, οξειδίου του μαγγανίου (NMC) ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 82 kWh και πραγματικής 77 kWh.



Παρέχουν αυτονομία έως 602 χλμ. και μπορούν να φορτίσουν σε παροχή DC με καλώδιο ισχύος μέχρι 135 kW. Σε αυτή την περίπτωση από το 10%-80% χρειάζονται 28 λεπτά της ώρας. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα του είναι 286 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 545 Nm.

Στην τετρακίνητη, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς φτάνει τους 340 ίππους. Οι μπαταρίες της έχουν πραγματική ενεργειακή χωρητικότητα 79 kWh, παρέχουν αυτονομία 566 χλμ. και μπορούν να φορτίσουν σε ταχυφορτιστή DC με καλώδιο ισχύος 185 kW σε 26 λεπτά της ώρας (10%-80%).



Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Ford Explorer είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. H τιμή πώλησής του ξεκινά από τα 34.700 ευρώ, με το όφελος επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά III».

Διατίθεται με 2,99% επιτόκιο και με 8 χρόνια εγγύηση. Επίσης, μέσω του προγράμματος Ford Lease, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το αποκτήσουν με μηνιαίο μίσθωμα 456 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ