Λίγοι ασχολούνται ή καμία φορά ακόμα και ξεχνούν, πως η Ducati ανήκει στο VW Group, καθώς ως βιομηχανία μοτοσικλετών δύσκολα ο μέσος άνθρωπος θα τη συνδέσει στο μυαλό του με τον γερμανικό όμιλο.
Ωστόσο, τόσο η ιταλική εταιρεία όσο και η Audi φυσικά, αποτελούν μέλη του Group, με την πρώτη να βρίσκεται εκεί από το 2012.
Το περασμένο καλοκαίρι, η Ducati παρουσίασε τη νέα Panigale V4, η οποία σηματοδότησε την για πρώτη φορά απουσία του μονόμπρατσου ψαλιδιού. Αλλά ήταν μία απαραίτητη τροποποίηση, ώστε να αποσπαστεί η μέγιστη απόδοση που στην περίπτωση του V4 Stradale των 1.103 κ.εκ. φτάνει τους 216 ίππους και 121 Nm.
Πιο πρόσφατα ακόμα, η Audi παρουσίασε επίσημα το νέο RS e-tron GT. Το ηλεκτρικό μοτέρ PSM του εμπρός άξονα αποδίδει 342 ίππους, ενώ το πίσω φτάνει τους 564. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 906 ίππους, οι οποίοι με το Launch Control boost εκτοξεύονται προσωρινά στους 925.
Με τέρμα γκάζι, το σπορ ηλεκτρικό της Audi φτάνει τα 100 χλμ./ ώρα από στάση σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, μία επίδοση εξαιρετική για τα περίπου 2.400 κιλά απόβαρου.
Το τελευταίο διαδραματίζει και τον μεγαλύτερο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα που μπορείτε να το μαντέψετε. Τη δοκιμή έκανε το πασίγνωστο CarWow, με τον παρουσιαστή Matt Watson πίσω από το τιμόνι του e-tron GT και τον Alessandro Valia στα «γκέμια» της Panigale V4 S.
Αρχικά, ξεκίνησαν με drag race, κάνοντας όχι ένα, ούτε δύο, αλλά τέσσερα, με το πρώτο να είναι δοκιμαστικό. Στη συνέχεια, προχώρησαν σε rolling race, όπου το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, μέχρις ότου η Ducati να γκαζώσει με 3η σχέση στο κιβώτιο.
Πάντα, η εκκίνηση ανήκε στο Audi, όντας ηλεκτρικό, αλλά στη συνέχεια τα 187 (στεγνά) κιλά του ιταλικού superbike και η απίθανη ιπποδύναμή του αποδεικνύονται οι παράγοντες-κλειδί.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ