Η διαδρομή των 1,97 χιλιομέτρων «χαράχθηκε» στον περιβάλλοντα χώρο του Σ.Ε.Α., με τμήμα της να εισέρχεται και στην Ε.Ο., στο ρεύμα με κατεύθυνση από Λαμία προς Αθήνα.
Στο αντίθετο ρεύμα έγινε αντιδρόμηση προς εξυπηρέτηση της αραιής κυκλοφορίας το βράδυ του Σαββάτου. Για τον ίδιο σκοπό, την αποφυγή δηλαδή ταλαιπωρίας των διερχόμενων οχημάτων, το έργο περατώθηκε λίγες ώρες πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής διαδρομής (21:00), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έγινε αντιληπτό από τους θεατές αλλά και τους εμπλεκόμενους ελάχιστη ώρα νωρίτερα.
Ομάδες και οδηγοί δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από την πρωτότυπη ιδέα και ενθουσιασμένοι από τον παλμό της εκδήλωσης που τίμησαν με την παρουσία τους 15.000 θεατές -σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.- και μεταδόθηκε απευθείας από την ΕΡΤ, την COSMOTE TV και από το WRC Rally TV σε 150 χώρες στον κόσμο.
Το Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα είναι μια εμβληματική εγκατάσταση. Μεταξύ άλλων, είναι το μοναδικό Σ.Ε.Α. στην Ελλάδα που διαθέτει πεζογέφυρα αλλά και φωτοβολταϊκό πάρκο, που λειτουργεί ως στέγαστρο στο χώρο στάθμευσης.
Οι χρήστες εξηλεκτρισμένων οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν δωρεάν όλο το 24ωρο, ενώ η περίσσεια ρεύματος χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία της εγκατάστασης.
Οι ιθύνοντες της Νέας Οδού, που είναι και χορηγός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, συνέβαλαν στην οργάνωση της υπερειδικής διαδρομής ως οικοδεσπότες, αλλά και με το τεχνικό κομμάτι διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Την κυκλοφοριακή μελέτη που απαιτήθηκε για την απρόσκοπτη λειτουργία του εγχειρήματος εκπόνησε ο Θανάσης Τσιάνος, πρόεδρος των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.
Την υλοποίησή της ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία η Τροχαία με τα συναρμόδια Τμήματα, καθώς το εγχείρημα περιλάμβανε Αττική, Βοιωτία και ΠΑΘΕ.
Ο ρόλος της ΕΛ.ΑΣ. ήταν διττός, καθότι μπορεί μια παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση να προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, την ίδια ώρα όμως απαιτείται και η διασφάλιση της εικόνας της αθλητικής εγκατάστασης.
Πολύ σημαντικός ήταν και ο ρόλος των συνεργατών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς κλήθηκαν υπό αντίξοες συνθήκες (κίνηση επί της ΠΑΘΕ) να τοποθετήσουν τα μπάνερ των χορηγών επί του αυτοκινητόδρομου, να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα ασφαλείας της διαδρομής, να εγκαταστήσουν – απεγκαταστήσουν τις κερκίδες των θεατών και τα περίπτερα των χορηγών, και όλα αυτά μέσα σε λίγες ώρες.
Αξίζει να αναφερθεί πως η διεξαγωγή της EKO Super Special Stage ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα και η κυκλοφορία είχε αποκατασταθεί προτού ξημερώσει., ως αρμόδιου για την υλοποίηση του σχεδίου ασφαλείας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ