Η εξέλιξη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει την φημολογία των τελευταίων μηνών η οποία ήθελε το γαλλικό εργοστάσιο να εγκαταλείπει το πρόγραμμα μονάδων ισχύος για την F1.

Η Renault δυσκολεύτηκε πολύ να προσαρμοστεί στη νέα υβριδική εποχή. Ήδη από το 2014 -πρώτη χρονιά εφαρμογής των κανονισμών για τις τρέχουσες PU- η Renault διέθετε την πιο αδύναμη. Παρά το ότι παρήλθε μια δεκαετία εξέλιξης τους, η γαλλική εταιρία δεν μπόρεσε να ανακάμψει. Η PU της Renault είχε την μικρότερη ισχύ (κατά 20-30 ίππους) στο grid. Επιπλέον έπασχε και σε οδηγησιμότητα.



Κάπως έτσι η Renault κατέληξε να παρέχει PU μόνο στην θυγατρική της, Alpine. Η χαμηλής ανταγωνιστικότητας μονάδα ισχύος ήταν μόνο ένα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπιζαν διαχρονικά τα γαλλικά μονοθέσια.

Με την έλευση Μπριατορε στις αρχές του έτους, ο χρόνος άρχισε να μέτρα αντίστροφα για τις PU της Renault. Ο Ιταλός ήταν ο πρωτεργάτης της αλλαγής αυτής όπως και της διαφαινόμενης συνεργασίας της Alpine από το 2026 με την Mercedes στις PU.



Το 2025 θα είναι η τελευταία χρονιά κατά την οποίαν η PU της Renault θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της F1. Η Renault δεσμεύτηκε ότι οι εγκαταστάσεις του Βιρι-Σατιγιον δεν θα κλείσουν με την ολοκλήρωση του προγράμματος της F1. Σύμφωνα με την γαλλική εταιρία θα μετατραπούν σε κέντρο μηχανολογίας για την εξέλιξη των αυτοκινήτων δρόμου τόσο της Renault όσο και της Alpine.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ