Η Hyundai έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο με την παραγωγή του 100 εκατομμυριοστού οχήματός της, ένα κατόρθωμα που επιτεύχθηκε μετά από 57 χρόνια λειτουργίας.
Η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία, που ιδρύθηκε το 1967, ξεκίνησε το ταξίδι της με την παραγωγή του Ford Cortina το 1968 σε συνεργασία με τη Ford.
Ωστόσο, η Hyundai σηματοδότησε πραγματικά το ανεξάρτητο βήμα της με το λανσάρισμα του πρώτου αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής της Νότιας Κορέας, του Pony, το 1975 στο εργοστάσιο Ulsan, το οποίο έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας.
Η Hyundai μπήκε στην αμερικανική αγορά το 1986 με το Hyundai Excel, το οποίο έγινε γρήγορα best-seller.
Μόλις ένα χρόνο πριν, η εταιρεία είχε λανσάρει το Sonata πρώτης γενιάς και είχε ιδρύσει τη Hyundai Motor America.
Μέχρι το 1992, η Hyundai είχε παράγει 5 εκατομμύρια οχήματα και παρουσίασε το πρώτο της concept car, το HCD-I.
Το 1998, η Hyundai επεκτάθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Kia Motors, εδραιώνοντας τη θέση της στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
Η ραγδαία ανάπτυξη της παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι εμφανής από το γεγονός ότι ενώ χρειάστηκαν 32 χρόνια για να φτάσει το όριο των 5 εκατομμυρίων οχημάτων, χρειάστηκαν μόλις 11 χρόνια για να δεκαπλασιαστεί στα 50 εκατομμύρια, και τώρα, άλλη μια δεκαετία αργότερα, έχουν φτάσει τα 100 εκατομμύρια οχήματα.
Η μεταμόρφωση της Hyundai από μια νεοσύστατη επιχείρηση με έμφαση στην αξία σε έναν σημαντικό παγκόσμιο παίκτη, συγκρίσιμο με γίγαντες όπως η Ford, η General Motors και η Toyota, αντανακλά την αφοσίωσή της στην καινοτομία και τις τολμηρές προκλήσεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος Jaehoon Chang αναγνώρισε αυτό το επίτευγμα, αποδίδοντάς το στην υποστήριξη των πελατών και στη συνεχή επιδίωξη της εταιρείας για καινοτομία, καθώς η Hyundai στοχεύει σε άλλα 100 εκατομμύρια μονάδες στο μέλλον ως βασικός παίκτης στον τομέα της νέας -και δη ηλεκτρικής- κινητικότητας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ