Το Renault 4 του 1961 έφερε επανάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου, ενώ στην πορεία έγινε status symbol.

Ήταν το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο της Renault με κινητήρα και κίνηση μπροστά, χωρίς το γνωστό τούνελ μετάδοσης, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα ένα εσωτερικό με εντελώς επίπεδο πάτωμα.



Έγινε το κατ’ εξοχήν ευρύχωρο και πολυχρηστικό αυτοκίνητο για οδήγηση στην πόλη τις καθημερινές, από και προς τη δουλειά, αλλά και για τις εκδρομές τα Σαββατοκύριακα.

Ήταν ένα αυτοκίνητο ιδανικό για την εποχή του, που ταίριαζε σε μια διαρκώς εξελισσόμενη κοινωνία. Η επιτυχία του ήταν ακαριαία, αφού έγινε το αυτοκίνητο που επέλεξαν οι οδηγοί σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ η παραγωγή του Renault 4 ξεπέρασε συνολικά τα 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα.



Το Renault 4 E-Tech electric είναι το ίδιο ευέλικτο με τον προκάτοχό του, ενώ, ακολουθώντας το δρόμο εκείνου, είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής του: Αμιγώς ηλεκτρικό και εύληπτο από το πρώτο αντίκρισμα.

Έχει μήκος 4,14 μέτρα και έρχεται να πλαισιώσει ιδανικά στο segment Β, το μήκους 3,92μ. Renault 5 E-Tech. Χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα AmpR Small, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει το πιο ευρύχωρο εσωτερικό στην κατηγορία του, ενώ εξασφαλίζει μοναδική ευελιξία και άνεση στο δρόμο.



Το Renault 4 E-Tech electric θα παράγεται στη Maubeuge της Γαλλίας, και θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2025.

Η Renault αποκάλυψε ορισμένες λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου μοντέλου, που αποτελούν απόδειξη της σχεδιαστικής μαεστρίας και της τεχνογνωσίας της να συνδυάζει φινέτσα και άνεση.



Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες δίνουν μία πρόγευση του μοντέλου που αναμένεται να αποκαλυφθεί στις 14 Οκτωβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ