Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού η Ducati έκανε γνωστό ότι σταματάει την παραγωγή του δικύλινδρου L2 κινητήρα Superquadro που διέπρεψε σε σημαντικά μοντέλα όπως η Panigale V2 και η Streetfighter V2. Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί ότι και ο εξαιρετικός L2 Testastretta θα αναβαθμιστεί σημαντικά ανεβάζοντας το επίπεδο μοντέλων όπως το Monster, το DesertX και το Multistrada V2.



Η πρώτη απόδειξη ότι η δουλειά έχει ξεκινήσει στο Μπόργκο Πανιγκάλε ήρθε από κατασκοπευτικές εικόνες που διέρρευσε το γερμανικό motorradonline.de. Στις εικόνες εμφανίζεται πιθανότατα η επόμενη γενιά της Multistrada V2 η οποία πραγματικά είναι αλλαγμένη σε τεράστιο βαθμό.



Αρχικά, η εμφάνιση της μοτοσικλέτας ακολουθεί την αισθητική της Multistrada V4 με πιο ογκώδη μάσκα, αλλά λεπτότερο ρεζερβουάρ. Ο εμπρός τροχός είναι 19 ιντσών με χυτή ζάντα, ενώ το αμορτισέρ έχει αλλάξει θέση, έχει έρθει πιο κεντρικά και είναι οριζόντια τοποθετημένο. Επιπλέον, η πίσω ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη και με ημι-ενεργητική λειτουργία.



Ο κινητήρας είναι επίσης καινούριος V2 και εικάζουμε ότι θα είναι κοντά στα 900 κ.εκ. με απόδοση κοντά στους 120 ίππους. Καινούριο είναι επίσης το πλαίσιο με την Ducati να εγκαταλείπει το σωληνωτό και να πηγαίνει στο αλουμινένιο monocoque, ενώ και το ψαλίδι προέρχεται από την έκδοση V4.



Αυτό που φημολογείται πάντως έντονα είναι ότι ο νέος αυτός κινητήρας θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Η μία θα απευθύνεται σε μοντέλα όπως το Multistrada V2, το Monster και το DesertX με απόδοση κοντά στους 110-120 ίππους και η δεύτερη θα απευθύνεται στα πιο σπορ μοντέλα της μάρκας όπως η Streetfighter V2 και η Panigale V2 με απόδοση κοντά στους 150 ίππους.

Θα τα μάθουμε όλα στα επόμενα επεισόδια της σειράς Ducati World Premiere τους επόμενους μήνες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ