Μιλώντας πρόσφατα στο βρετανικό Car Magazine, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, έδωσε το στίγμα της εταιρικής στρατηγικής, κάνοντας παράλληλα μια… γενναία κριτική στο πρόσφατο παρελθόν.
«Βγαίνουμε από τη φάση των βαρετών αυτοκινήτων και περνάμε σ’ αυτή των εμβληματικών», τόνισε ο Farley, αφήνοντας τη φαντασία του καθενός να… καλπάσει, για το διαχωρισμό βαρετών και μη αυτοκινήτων.
Περί καλπασμού ο λόγος, αν όχι όλοι, οι συντριπτικά περισσότεροι, θα συμφωνήσουμε ότι η Mustang, σε όλες τις εκδοχές της, θα πρέπει να αποκλειστεί από την κατηγορία των βαρετών οχημάτων. Οτιδήποτε άλλο, συνιστά ιεροσυλία.
Μερικές, ακόμα πιο ευφάνταστες ιδέες, έρχονται για να καλύψουν ορισμένα κενά. Για παράδειγμα, ο Vince Burlapp (γνωστός και ως vburlapp στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο burlappcar.com) είναι ένας παραγωγικός εικονικός καλλιτέχνης που λατρεύει να ονειρεύεται όλα τα τελευταία μοντέλα σε όλο το φάσμα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να τηρεί την υπόσχεση του Διευθύνοντος Συμβούλου να τερματίσει το «βαρετό». Οραματίζεται ένα κομψό σεντάν S650 Ford Mustang δίπλα στο κουπέ, το Convertible και το crossover SUV Mach-E.
Ο καλλιτέχνης μας δίνει κάτι που θα μπορούσε, εάν γινόταν πραγματικό, ν’ ανταγωνιστεί την Porsche Panamera. Tι λέει η Ford για όλα αυτά;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ