Όπως είναι γνωστό, η Toyota και η Subaru συνεργάστηκαν για την από κοινού εξέλιξη και παραγωγή του GR86 και του BRZ, αντίστοιχα. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν τον δίλιτρο επίπεδο κινητήρα και σασί της δεύτερης.

Ωστόσο, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα γενιά του GR86 θα είναι γνήσιο δημιούργημα της Toyota, καθώς θα διαθέτει πλαίσιο της Lexus αλλά και τον κινητήρα του GR Yaris.



Θυμίζουμε ότι τώρα το GR86 διαθέτει τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru ο οποίος έχει χωρητικότητα 2,4 λίτρα, αποδίδει 234 ίππους/7.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm/3.700 σ.α.λ.

Εφόσον ισχύσουν στην πράξη οι πληροφορίες, το καινούργιο μοντέλο θα έχει κάτω από το καπό του τον τρικύλινδρο σε σειρά, υπερτροφοδοτούμενο, χωρητικότητας 1,6 λίρων βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 280 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 390 Nm/3.250-4.600 σ.α.λ.



Οι (ανεπιβεβαίωτες από την Toyota) πληροφορίες αναφέρουν ότι το καινούργιο GR86 θα βασίζεται σε μια εκδοχή της νέας πλατφόρμας που έχει χρησιμοποιηθεί στο καινούργιο Lexus IS.

Επίσης, βάσει αυτών, οι Ιάπωνες θα συνδυάσουν τον κινητήρα με υβριδικό σύστημα το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνολική ισχύ και να φτάσει αυτή ή να ξεπεράσει τους 300 ίππους.



Αυτό το γεγονός θα επιφέρει αλλαγές και στο πλαίσιο και στη ρύθμιση της ανάρτησης για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη αυξημένη ισχύ σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα, χωρίς να χαθεί το πολύ καλό «ζύγισμα» το αυτοκινήτου στον δρόμο και η οδική συμπεριφορά του η οποία είναι από τα βασικά πλεονεκτήματά του.

Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει το καινούριο GR86 εντός της επόμενης διετίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ