Η επόμενη γενιά των BMW M3 και M4, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027/28, θα σηματοδοτήσει μια σημαντική αλλαγή για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW.

Σύμφωνα με τον Frank van Meel, επικεφαλής του τμήματος M της BMW, η προτεραιότητα για αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξέλιξή τους ως πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Ωστόσο, η BMW παραμένει προσηλωμένη στο να προσφέρει παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης παράλληλα με τις ηλεκτρικές εκδόσεις.

Ο van Meel δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει να κάνει τις επόμενες εκδόσεις M3 και M4 τις καλύτερες εκδόσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, και αν αυτός ο στόχος είναι εφικτός με ηλεκτρική ενέργεια, πιθανότατα θα ακολουθήσουν αυτόν τον δρόμο.

Παρ’ όλα αυτά, η BMW θα συνεχίσει να προσφέρει τις M3 και M4 με μια τροποποιημένη έκδοση του σημερινού S58 twin-turbo εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα για να πληροί τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων.

Η BMW διερευνά επίσης το ενδεχόμενο υβριδικών επιλογών plug-in, παρόμοιων με αυτές που υπάρχουν στην BMW XM και στην επερχόμενη M5.

Ωστόσο, ο Van Meel πρότεινε ότι είναι απίθανο να προσφέρονται ταυτόχρονα και τα τρία συστήματα κίνησης – ηλεκτρικό, υβριδικό και εσωτερικής καύσης – καθώς η εστίαση είναι στον εξορθολογισμό των επιλογών για τους πελάτες.

Αυτή η διπλή προσέγγιση σηματοδοτεί τη δέσμευση της BMW για μετάβαση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ εξακολουθεί να εξυπηρετεί τους λάτρεις που προτιμούν τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά απόδοσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Προς το παρόν, οι οπαδοί μπορούν να προσβλέπουν σε ένα μέλλον όπου τα μοντέλα M3 και M4 με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με ηλεκτρική ενέργεια θα υπάρχουν δίπλα-δίπλα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ