Πάει καιρός από όταν η Xpeng ανακοίνωσε πως μπαίνει στην ευρωπαϊκή αγορά με δύο μοντέλα της. Όπερ και εγένετο, με την ίδια τώρα να ενημερώνει ότι το τρίτο θα είναι το P7+, ένα σεντάν που οι λειτουργίες του εξαρτώνται από την τεχνητή νοημοσύνη.
Το αμιγώς ηλεκτρικό P7+ διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, έχοντας αρχικά ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 στον στάνταρ εξοπλισμό. Οι τακτικές ενημερώσεις της Xpeng διατηρούν το λογισμικό του P7+ επίκαιρο, ενώ διαθέτει «AI Hawkeye Visual Solution».
Το τελευταίο συνδυάζει τη χρήση προηγμένων καμερών στο μπροστινό και το πίσω μέρος, καθώς και ραντάρ για το σκανάρισμα κυμάτων και υπερήχων.
Δεν υπάρχει LiDar ή χαρτογράφηση, όπως συμβαίνει με άλλα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, αλλά μια σειρά από συστήματα επεξεργασίας δεδομένων με τεχνητή νοημοσύνη για την αξιολόγηση και την πλοήγηση στο περιβάλλον, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια πληροφορίας κατά την οδήγηση.
Το P7+ μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα των G9 και G6, που υποστηρίζει τεχνολογία 800V. Το G6, μάλιστα, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην Ολλανδία, γνωστοποιώντας τις πρώτες μας εντυπώσεις για την εταιρεία.
Υπενθυμίζουμε, ότι αμφότερα έχουν λανσαριστεί σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης, με το τοπίο ως προς τον ερχομό της Xpeng στην Ελλάδα να παραμένει σκοτεινό.
Επί της ουσίας, το P7+ αποτελεί μία εξέλιξη του P7. Το τελευταίο εξοπλίζεται με μπαταρία 80,9 kWh με θεωρητική αυτονομία περίπου 700 χιλιόμετρα, την ώρα που το P7+ θα έρθει με μπαταρία 76,3 kWh και αυτονομία σχεδόν 710 χιλιόμετρα.
Το AI-defined μοντέλο της Xpeng έχει μήκος περίπου 5 μέτρα, μεταξόνιο στα σχεδόν 3.000 χιλιοστά και στέκεται σε τροχούς 18 ιντσών (προαιρετικά και 20άρηδες).
Η κινεζική εταιρεία στοχεύει να το διαθέσει έναντι 40.000 ευρώ σε αγορές της Ευρώπης, μία καλή τιμή αν σκεφτούμε την προηγμένη τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται.
Εξακολουθεί να παραμένει άγνωστο το πότε θα δούμε την Xpeng στην Ελλάδα, αν και λέγεται ότι το 2025 είναι πολύ πιθανό να επεκταθεί σε ακόμα περισσότερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ