Φυσικά έχουν διεξαχθεί μόλις δύο ειδικές διαδρομές και οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Ακόμη κι έτσι, όμως, είχαμε τον πρόλογο που περιμέναμε για το ασφάλτινο αυτό Ράλλυ.
Οι Οζιέ και Νεβίλ στην κορυφή της κατάταξης με την μεταξύ τους διαφορά μόλις στα 9 δέκατα του δευτερολέπτου. Λογικά οι δύο οδηγοί θα παραμείνουν στο κυνήγι των κορυφαίων θέσεων μέχρι τέλους εκτός και εάν προκύψει κάποια ατυχία. Εξάλλου ο Νεβίλ έχει την πολυτέλεια να οδηγεί πιο συντηρητικά καθώς έχει μία πολύ καλή βαθμολογική διαφορά στους οδηγούς.
Flat out into the night 😎#WRC | #CER2024 🇪🇺 pic.twitter.com/rq99nA9ahU
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) October 17, 2024
Ο Βέλγος μπορεί να αναδειχθεί πρωταθλητής μετά το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης εάν πάρει δύο βαθμούς παραπάνω από τον Τάνακ και δεν χάσει περισσότερους από 10 από το Οζιέ. Φυσικά, ο Τιερί μπορεί να εξασφαλίσει τον τίτλο και εάν κλείσει στην πρωτοπορία τις ειδικές του Σαββάτου και απλώς τερματίσει την Κυριακή.
Κατά συνέπεια, οι Τάνακ, Οζιέ -και λιγότερο ο Έβανς- χρειάζονται ένα μικρό θαύμα για να μπουν δυνατά στη μάχη του τίτλου. Όχι ότι δεν έχουμε δει και πιο περίεργα πράγματα να συμβαίνουν στην ιστορία του WRC.
Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αυτό είναι μάλλον απίθανο να κριθεί στην Κεντρική Ευρώπη εκτός και εάν η Toyota έχει έναν πραγματικά καταστροφικό αγώνα. Η Hyundai προηγείται της ιαπωνικής εταιρίας για 17 βαθμούς με δύο αγώνες να απομένουν. Η αυριανή, δεύτερη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει έξι δοκιμασίες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ