Το έτος που η 911 GT3 κλείνει 25 χρόνια από όταν συστήθηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό, η Porsche παρουσίασε τη γενιά 992.2 στην έκδοση με το πακέτο Weissach, μαζί με την πιο… πολιτισμένη έκδοση (χωρίς αεροτομή και με πίσω καθίσματα) του πακέτου Touring.

Η ολοκαίνουργια 911 GT3 εξοπλίζεται με έναν 4λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer που με τις μηχανικές τροποποιήσεις που έχουν γίνει και παρά τις προσθήκες τεσσάρων καταλυτικών μετατροπέων (και όχι μόνο) για τις προδιαγραφές της Ε.Ε. σχετικά με τους ρύπους, η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 510 ίππους και 450 Nm, ενώ ο δείκτης των στροφών ανεβαίνει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ..



Συνεργάζεται είτε με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, είτε με 6τάχυτο μηχανικό, με την τελική σχέσης μετάδοσης να είναι 8% κοντύτερη από τον προκάτοχό του.

Αμφότερα διατίθενται τόσο στη στάνταρ GT3, όσο και σε εκείνη με το πακέτο Touring. Το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο, με την πισταδόρικη 911 να συνεχίζει να επιταχύνει έως τα 311 χλμ./ ώρα. Η πρώτη επίδοση είναι στα 3,9 δευτερόλεπτα όταν υπάρχει μηχανικό κιβώτιο, αλλά η τελική είναι κατά 2 χλμ./ ώρα μεγαλύτερη.

Η Porsche επενέβη και στην ανάρτηση, ώστε να βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κερμπ πίστας πάνω από τα οποία περνάει με ταχύτητα, ώστε να παραμένει ακλόνητο.

Επιπλέον, το νέο σύστημα anti-dive μειώνει αισθητά την κλίση κατά το φρενάρισμα. Επομένως, η ισορροπία του αυτοκινήτου είναι σημαντικά καλύτερη και η 911 GT3 προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες



Αισθητικά, οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα σε καθρέφτες και προφυλακτήρα είναι πρόδηλες και συνδυάζονται όμορφα με την νεωτερική σχεδίαση που εναρμονίζεται απόλυτα με τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Porsche.

Η καινούργια GT3 χαρακτηρίζεται από τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω μέρη στα οποία ενσωματώνονται αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Επιπλέον, οι Matrix LED προβολείς έχουν νέα σχεδίαση, την ώρα που πιο χαμηλά η εισαγωγή αέρα είναι μεγαλύτερη, συγκριτικά με την απερχόμενη γενιά. Το σύνολο στέκεται σε στάνταρ ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω.

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα ρυθμίζονται σε 18 θέσεις, με τις πλάτες και διάφορες άλλες λεπτομέρειες της καμπίνας να είναι από ανθρακόνημα.

Στην εξοπλιστική έκδοση Touring, τα πίσω καθίσματα είναι ολοκαίνουργια προσθήκη, με τα εμπρός καθίσματα τώρα να διπλώνονται, ώστε να μπορούν πίσω να φιλοξενηθούν δύο άτομα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ