Έτσι, η pole κρίθηκε έπειτα από τον πρώτο γύρο προσπαθειών υπέρ του Νόρις για 3 εκατοστά του δευτερολέπτου. Ο Φερστάπεν έδειχνε ικανός να κερδίσει τον Βρετανό στο τέλος. Αλλά η πρόωρη διακοπή της διαδικασίας δεν τον άφησε να το πράξει.

Οι κατατακτήριες του αγώνα επιβεβαίωσαν αυτό που είχε γίνει εμφανές από χθες. Η αναβαθμισμένη RB20 είχε γίνει και πάλι φόβητρο στα χέρια του Φερστάπεν. Αντιθέτως η MCL38 δεν απολάμβανε το ίδιο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της, όπως στους προηγούμενους αγώνες. Επιπλέον η Ferrari ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύ κοντά στο επίπεδο της McLaren.



Βέβαια ο Νόρις έκανε μία καταπληκτική πρώτη προσπάθεια στο Q3 η οποία τελικά ήταν αρκετή ώστε να του εξασφαλίσει την pole. Πίσω από τον Φερστάπεν πήραν κατάταξη οι Σάινθ, Λεκλέρ και Πιάστρι.

Q1: Ο Χάμιλτον έξω

Ο Φερστάπεν συνέχισε από εκεί που είχε σταματήσει στο Sprint λίγες ώρες νωρίτερα. Η RB20 του Ολλανδού ξεχώρισε από τα υπόλοιπα μονοθέσια ήδη από τις πρώτες προσπάθειες του Q1. Και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κατάφερε να πετύχει τον καλύτερο χρόνο της περιόδου.

Δεν συνέβη, όμως, το ίδιο και με τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός είχε ένα ιδιαίτερα άσχημο Q1 και έμεινε εκτός συνέχειας, σημειώνοντας μόλις τον 19ο χρόνο! Μαζί του αποκλείστηκαν και οι Άλμπον, Κολαπίντο, Μπότας και Ζου.

Q2: Ο Αλόνσο περνάει

Η εικόνα δεν άλλαξε και στην δεύτερη περίοδο. Ο Φερστάπεν ήταν το ίδιο ταχύς αν και έκανε την πρώτη του προσπάθεια με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα. Φυσικά, ο οδηγός της Red Bull πέτυχε τον καλύτερο χρόνο όταν πέρασε σε φρέσκια γόμα.



Οι Ferrari και McLaren πέρασαν επίσης άνετα. Δεν έδειχναν, όμως, ικανές να απειλήσουν για την pole του αγώνα. Η Mercedes υστερούσε έναντι των υπολοίπων τριών κορυφαίων ομάδων. Ωστόσο ο Ράσελ κατάφερε να περάσει στην τελευταία περίοδο.

Το ίδιο έπραξαν και οι Μάγκνουσεν-Αλόνσο με τον Ισπανό να φέρνει την Aston Martin του οριακά στο Q3. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Τσουνόντα, Χούλκενμπεργκ, Οκόν (δεν έχει τις αναβαθμίσεις της Alpine), Στρολ και Λώσον.

Q3: Νόρις εναντίον Φερστάπεν

Ο πρώτος γύρος προσπαθειών είδε τον Νόρις να σημειώνει αρχικά τον καλύτερο χρόνο. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος του Φερστάπεν για μόλις 31 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πίσω από τους δύο μονομάχους του τίτλου οι Σάινθ, Λεκλέρ και Πιάστρι.



Στον δεύτερο γύρο προσπαθειών ο Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ δυναμικά σημειώνοντας τον καλύτερο πρώτο τομέα. Ο Νόρις δεν έδειξε ικανός να βελτιώσει το ίδιο. Ωστόσο πιο μπροστά από τους δύο μονομάχους στην πίστα βρισκόταν ο Ράσελ. Ο οδηγός της Mercedes μπήκε υπερβολικά γρήγορα στην στροφή 19 και το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξει στα προστατευτικά ελαστικά με σπασμένη την εμπρός δεξιά ανάρτηση.

Η διαδικασία διακόπηκε αμέσως και οριστικά καθώς δεν απέμενε χρόνος στην διαδικασία. Λογικά οι Φερστάπεν και Σάινθ θα βελτίωναν τους χρόνους τους περισσότερο από ότι ο Νόρις. Αλλά στάθηκαν άτυχοι.



Βέβαια δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε το ότι ο Λάντο πήρε, μάλλον, το μέγιστο από το μονοθέσιο του από την πρώτη κιόλας προσπάθεια. Και αυτό στο τέλος του χάρισε την pole. Ο οδηγός της McLaren δεν θα έχει εύκολο έργο αύριο έναντι του Φερστάπεν. Και η pole αυτή σίγουρα θα τον βοηθήσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ