Πριν αγοράσεις ένα προϊόν, ανεξαρτήτως εάν μιλάμε για αυτοκίνητο ή όχι, η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό είναι «τι μάρκα είναι», αναλόγως τη δημοφιλία της και φυσικά ποια εμπιστεύεσαι, βάσει εμπειριών.

Η πλειονότητα συνήθως πάει στο επώνυμο προϊόν, ειδικά εάν ερευνά πίνακες όπως ο παρακάτω, όπου παρουσιάζεται η κατάταξη κορυφαίων εταιρειών ανά τον πλανήτη, αναλόγως την αξία τους.



Η εταιρεία συμβούλων Interbrand, αποφάσισε λοιπόν να κατατάξει τα 100 πιο πολύτιμα brand του κόσμου, βάσει της αξίας που επιτυγχάνουν καθαρά μέσω του ονόματός τους, μία τιμή που είναι σημαντικά χαμηλότερη από τη χρηματιστηριακή αξία της καθεμιάς.

Όπως και το 2023, την πρωτιά στη σχετική λίστα κατέλαβε η Apple. Παρά τις απώλειες που βίωσε, ειδικά με την αποτυχία του Apple Car, ο τεχνολογικός κολοσσός κατόρθωσε να αναδειχθεί ως η πολυτιμότερη εταιρεία, μετρώντας 446,13 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αναφορικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota αναδεικνύεται ως η Νο.1, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 6η θέση στη σχετική λίστα, με 66,58 δισεκατομμύρια ευρώ αξία.



Λίγο πιο πίσω, στις θέσεις 8 και 10, βρίσκονται οι Mercedes-Benz και BMW, αντίστοιχα. Η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη μετράει 53,87 δισεκατομμύρια σε καθαρή αξία με -4% συγκριτικά με το 2023, ενώ εκείνη από τη Βαυαρία περί τα 47,56 με ανάπτυξη 2%.

H Tesla βρίσκεται στη 12η θέση καθώς η αξίας της μειώθηκε κατά 9% στα 45,5 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθούν η Honda στην 26η θέση (+9%, 26,7 δισ.), η Hyundai στην 30η (+13%, 23 δισ.), η Porsche στην 43η (+7%, 17,4 δισ.) και η Audi στην 45η (+6%, 17,3 δισ.), οι οποίες είναι μπροστά από τη Volkswagen που βρίσκεται στην 49η θέση (+9%, 16,5 δισ.)

Η Ford είναι στην 56η θέση (-3%, 14,4 δισ.) και η Ferrari στην 62η, με την τελευταία να έχει αυξήσει την αξία της σε σχέση με πέρυσι κατά ένα εντυπωσιακό 21% στα 13,1 δισ. δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ