Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, μοιράστηκε πρόσφατα το θαυμασμό του για το Xiaomi SU7, ένα κινεζικό ηλεκτρικό σεντάν που οδηγεί εδώ και έξι μήνες.

Παρά το γεγονός ότι συνήθως επικεντρώνεται στη γκάμα της Ford, ο Farley εξέφρασε την εκτίμησή του για το SU7 κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο podcast Fully Charged.

Περιέγραψε το EV ως «φανταστικό» και παραδέχτηκε ότι δεν ήθελε να το επιστρέψει αφού η Ford έστειλε ένα στις ΗΠΑ από τη Σαγκάη για δοκιμή.

Το Xiaomi SU7, το πρώτο εγχείρημα της εταιρείας smartphone στην αγορά EV, είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην Κίνα, όπου έχει μεγάλη ζήτηση, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 20.000 μονάδες το μήνα και να εξαντλούνται για έξι μήνες συνεχόμενα.

Το SU7 προσφέρει πολλαπλές εκδόσεις: το εισαγωγικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει 300 ίππους και αυτονομία 700 χιλιομέτρων, ενώ το SU7 Pro διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία για αυτονομία πάνω από 830 χιλιόμετρα.

Η έκδοση SU7 Max υψηλών επιδόσεων, εξοπλισμένο με διπλούς κινητήρες, αποδίδει 673 ίππους, επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και έχει αυτονομία 800 χιλιομέτρων.

Παρά τον ενθουσιασμό του Farley, η Xiaomi αντιμετωπίζει προκλήσεις, χάνοντας 9.200 δολάρια ανά αυτοκίνητο το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Παρόλα αυτά, δεν είναι η πρώτη φορά που ένα κινεζικό EV τραβάει την προσοχή της Ford.

Το 2003, ο Farley και ο οικονομικός διευθυντής John Lawler εντυπωσιάστηκαν από ένα EV της Changan, ωθώντας τον Lawler να αναγνωρίσει την ανταγωνιστική απειλή που αποτελούσε η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.

Ο ίδιος ο Farley έχει περιγράψει τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ως «υπαρξιακή απειλή» για τη Ford.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ