Οι Πιάστρι και Νόρις σημείωσαν εύκολα το 1-2 στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του τριημέρου. Ο Αυστραλός ήταν ταχύτερος του Βρετανού για μόλις 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το αποτέλεσμα αυτό ήταν μία μικρή έκπληξη καθώς στο πρώτο μισό της διαδικασίας οι Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ έδειχναν να έχουν το πλεονέκτημα. Οι δύο SF-24 δεν ήταν μόνο ταχύτατες στον κρίσιμο τρίτο τομέα της πίστας αλλά κρατούσαν και με άνεση απόδοση στην μαλακή γόμα της Pirelli. Κάτι που μπορεί να τις βοηθήσει ιδιαίτερα στον αγώνα.



Ωστόσο μόλις έφτασε η ώρα των προσομοιώσεων qualifying οι Πιάστρι και Νόρις βρέθηκαν σε δική τους κλάση. Για την ώρα δεν είναι γνωστό το εάν η μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους είναι αποτέλεσμα καλύτερης προετοιμασίας των ελαστικών τους ή πραγματικής διαφοράς επιδόσεων.



Πάντως εκείνος που βρέθηκε πιο κοντά στις McLaren ήταν ο Σάινθ. Αν και ο Ισπανός ήταν πάνω από τρία δέκατα του δευτερολέπτου αργότερος των McLaren. Τέταρτος ήταν ο Φερστάπεν, μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή. Ο Ολλανδός δεν ήταν ευχαριστημένος με την συμπεριφορά της RB20.



Έτσι, λίγο πριν τις κατατακτήριες, οι McLaren προβάλουν ως τα φαβορί για την pole στο Μέξικο Σίτι. Δεν θα έπρεπε να παραβλέψουμε, όμως, και τις δύο Ferrari. Πιο δύσκολα φαντάζουν τα πράγματα για τις Mercedes και τον Φερστάπεν. Τέλος, δεν θα αποτελούσε έκπληξη η είσοδος των RBF1 στο Q3 σήμερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ