Όπως ανακοινώθηκε από τη Mitsubishi το καινούργιο μοντέλο της το οποίο θα προέλθει από το DST θα απευθύνεται κυρίως στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Το DST θα αρχίσει να κατασκευάζεται εντός του 2025 και θα είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του Mitsubishi Xforce, το οποίο πωλείται στις Φιλιππίνες και σε άλλες αγορές της Ασίας.
Με αυτό η ιαπωνική εταιρεία θα ενισχύσει την γκάμα της στην Ένωση Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN) και δεν αντικαθιστά κάποιο από τα Xforce, Pajero Sport και Xpander Cross, δηλαδή τα υπάρχοντα μοντέλα της σε αυτή.
Το αμάξωμα του πρωτότυπου DST ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mitsubishi και έχει δυναμικά στοιχεία. Διαθέτει μεγάλη μάσκα και ευρεία γρίλια, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα LED φώτα εμπρός και πίσω.
Τα κρύσταλλά του είναι φιμέ και προσδίδουν μια ιδιότυπη όψη η οποία ενισχύει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Φυσικά, η έκδοση παραγωγής του DST δεν θα έχει τόσο έντονη σχεδίαση στο αμάξωμά του ή στο εσωτερικό του.
Το τελευταίο είναι σύγχρονο και στο ταμπλό του υπάρχουν δύο μεγάλες έγχρωμες οθόνες ενοποιημένες σε κοινό πλαίσιο, ενώ νέο είναι και το τιμόνι με δύο ακτίνες που διαθέτουν διακόπτες για τον χειρισμό των επιμέρους λειτουργειών.
Το πρωτότυπο DST είναι επταθέσιο, όπως θα είναι και το μοντέλο παραγωγής, Οι επιβάτες της μεσαίας σειράς καθισμάτων έχουν στη διάθεσή τους αυτόνομο κλιματισμό και πτυσσόμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου τα οποία είναι προσαρμοσμένα στην πλάτη των εμπρός θέσεων.
Η Mitsubishi γνωστοποίησε ότι το αυτοκίνητο θα είναι εμπροστοκίνητο και ότι θα διαθέτει σύστημα που θα παραμετροποιεί την απόδοση της ροπής στους τροχούς. Αυτό θα διαθέτει πέντε διαφορετικές επιλογές, αναλόγως της επιφάνειας του εδάφους και του συντελεστή πρόσφυσης που αυτή έχει κάθε φορά.
Τέλος, δεν ανακοινώθηκαν περισσότερα στοιχεία που να αφορούν στους κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το νέο μοντέλο ή στις επιδόσεις του. Αυτό αναμένεται να γίνει εντός της επόμενης χρονιάς, όταν αυτό θα παρουσιαστεί επίσημα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ