Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια που το Ράλι Ακρόπολις είχε… γκρεμοτσακιστεί και βρισκόταν στα πρόθυρα της εξαφάνισης. Οι άνθρωποι που το είχαν στα χέρια τους, αδυνατούσαν να εκπληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις στο εξωτερικό με αποτέλεσμα η FIA να καθαιρέσει τον εθνικό μας αγώνα από το WRC στο ERC (ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι). Λίγο έλειψε να μείνει εκτός και από αυτόν τον θεσμό, αλλά όπως έχουμε γράψει βρέθηκαν υποστηρικτές και κράτησαν ζωντανό τον αγώνα στο αγωνιστικό ημερολόγιο.
Λίγα χρόνια αργότερα ο Κράτος μπήκε μπροστά, έβαλε χρήματα, δημιούργησε τη δική του ομάδα και επέστρεψε στο ημερολόγιο του WRC. Η επιστροφή έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα σχόλια ήταν διθυραμβικά και οι άνθρωποι της FIA φάνηκε να εμπιστεύονται και πάλι τη χώρα μας.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια που ο αγώνας έχει ρολάρει, κερδίζει όλο και περισσότερη προβολή, όλο και περισσότερα θετικά σχόλια. Είναι ξεκάθαρο πως η δουλειά αναγνωρίζεται και αποτυπώνεται στα στοιχεία.
Παίζει σε όλα τα μεγάλα Μέσα ενημέρωσης
Είναι ξεκάθαρο πλέον πως το Ράλι Ακρόπολις διαφημίζει την Ελλάδα σε όλον τον κόσμο και είναι κάτι που δεν μπορείς κανείς να το αμφισβητήσει. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το ενδιαφέρον του κοινού για το «Ακρόπολις αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα.
Οι χώρες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και φυσικά την Ελλάδα. Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Από εκεί και πέρα σημαντικά διεθνή Μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail, και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier, στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.
Δισεκατομμύρια διαδράσεις…
Η απήχηση στα social media ήταν… απίστευτη. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό.
Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ενώ οι διαδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ. δείχνοντας πως όποιος δουλεύει ανταμείβεται και πως το Ράλι ακρόπολις είναι ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα που φιλοξενεί η Ελλάδα…
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ