Ο Φερστάπεν είχε οδηγήσει πολύ καλά από την αρχή του Sprint. Ξεκινώντας από την 4η θέση, ο Ολλανδός ασκούσε ασφυκτική πίεση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στον 3ο Λεκλέρ.

Στον 18ο γύρο κατάφερε να κάνει το προσπέρασμα. Λίγους γύρους αργότερα ο Νόρις θα έπαιρνε την πρωτοπορία από τον Πιάστρι έπειτα από team orders της McLaren. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να κερδίσει ακόμη μία θέση από τον Πιάστρι και να περιορίσει στο ελάχιστο την βαθμολογική ζημιά από τον Νόρις.



Αλλά για κακή του τύχη ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας με δύο γύρους να απομένουν. Αιτία για το VSC ήταν η εγκατάλειψη της Haas του Χούλκενμπεργκ.

Η επανεκκίνηση δόθηκε στον τελευταίο γύρο και ενώ οι πρωτοπόροι βρίσκονταν στην Reta Oposta, την ευθεία στο τέλος του πρώτου τομέα. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να κρατηθεί ακριβώς στο όριο του ελάχιστου επιτρεπτού χρόνου υπό VSC πριν πρασινίσουν τα φώτα της πίστας ώστε να επιτεθεί στον Πιάστρι στην στροφή 4.

Ωστόσο ο Ολλανδός μετρήθηκε από το σύστημα της FIA 0,63 δευτερόλεπτα χαμηλότερα από το όριο. Έτσι, οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον συνολικό του χρόνου. Το αποτέλεσμα ήταν ο Φερστάπεν να χάσει την 3η θέση από τον Λεκλέρ.

Δύσκολο τριήμερο

Αλλά το χειρότερο για τον Ολλανδό είναι ότι χάνει έναν ακόμη βαθμό από τον νικητή του Sprint, Λάντο Νόρις. Η μεταξύ τους διαφορά στο πρωτάθλημα έχει πέσει στους 44 βαθμούς, με τις κατατακτήριες και τον αγώνα να απομένουν για την ολοκλήρωση του τριημέρου στην Βραζιλία.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Φερστάπεν θα πάρει και ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής καθώς η Red Bull έχει αλλάξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως στο μονοθέσιο του από την Παρασκευή. Οι κατατακτήριες θα αναμένεται να διεξαχθούν υπό βροχή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ