Για την McLaren το πλάνο ήταν ξεκάθαρο. Ο Νόρις έπρεπε να περάσει τον Πιάστρι. Αλλά αυτό έπρεπε να γίνει με ασφάλεια, χωρίς κάποιο από τα μονοθέσια να απειληθεί από τους Λεκλέρ-Φερστάπεν που ακολουθούσαν.

Εν τέλει η αλλαγή θέσεων έγινε με δύο γύρους να απομένουν και ενώ ο αγώνας επρόκειτο να μπει σε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Φερστάπεν έκανε πολύ καλό αγώνα, κερδίζοντας την τρίτη θέση από τον Λεκλέρ και απειλώντας τον Πιάστρι μετά την επανεκκίνηση.



Ωστόσο η βρετανική ομάδα πήρε στο τέλος την μέγιστη δυνατή βαθμολογική συγκομιδή από το προτελευταίο Sprint της σεζόν. Πίσω από τον Φερστάπεν τερμάτισαν οι Λεκλέρ, Σάινθ, Ράσελ και ο Γκασλί.

Εκκίνηση

Ο Πιάστρι ξεκίνησε ιδανικά και κράτησε την πρωτοπορία από τον Νόρις πριν τα μονοθέσια στρίψουν στην πρώτη αριστερή στροφή. Ο Φερστάπεν επιχείρησε το προσπέρασμα στον Λεκλέρ αλλά μπλόκαρε τον εσωτερικό του τροχό.



Έτσι ο Μονεγάσκος κράτησε την τρίτη θέση. Ο Φερστάπεν παρέμενε κοντά του με την RB20 να δείχνει ανώτερη συνολικά στον γύρο από την Ferrari. Ωστόσο ο Λεκλέρ κατάφερνε να ανοίγει τη διαφορά του οριακά από τον Ολλανδό στον αργό δεύτερο τομέα της πίστας.



Ήταν μία μάχη που θα κρατούσε αρκετούς γύρους. Ο Φερστάπεν ήταν υπομονετικός περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να επιτεθεί. Το ίδιο υπομονετικός έπρεπε να είναι, όμως και ο Νόρις πίσω από τον Πιάστρι.

Αλλαγές θέσεων

Η McLaren δεν έδινε από νωρίς οδηγία στον Πιάστρι για αλλαγή θέσεων με τον Νόρις. Το σχέδιο της ομάδα ήταν να καθυστερήσει την αλλαγή όσο γινόταν ώστε ο Πιάστρι να μην βρεθεί υπό την απειλή του Λεκλέρ.



Βλέπετε ο Σαρλ παρέμενε πολύ κοντά στις MCL38 και το παραμικρό στραβοπάτημα ενός εκ των Νόρις-Πιάστρι θα μπορούσε να στοιχήσει ακριβά. Βέβαια ο Λεκλέρ είχε να ανησυχεί περισσότερο για τον Φερστάπεν πίσω του.

Ο Ολλανδός θα έκανε την κίνησή του τελικά στον 18ο γύρο παίρνοντας την 3η θέση στην Reta Opοστα. Τέσσερις γύρους μετά, στο ίδιο σημείο, ο Πιάστρι θα άφηνε τον Νόρις να προσπεράσει. Λίγο πιο πίσω οι Λώσον και Πέρεζ μάχονταν σκληρά. Τα… μεθεόρτια των όσων είχαν συμβεί μεταξύ τους στο Μεξικό.

Η McLaren ήταν τυχερή καθώς αμέσως μετά ο αγώνας τέθηκε σε καθεστώς VSC λόγω της εγκατάλειψης του Χούλκενμπεργκ. Η επανεκκίνηση δόθηκε στον τελευταίο γύρο. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να προσπεράσει τον Πιάστρι μετά την Curva do Sol. Αλλά ο Αυστραλός αμύνθηκε ιδανικά.

Έτσι η McLaren πήρε το 1-2, με τον Νόρις να κερδίζει το πρώτο Sprint της καριέρας του. Ο τρίτος Φερστάπεν έδειξε ότι θα μπορούσε στον αγώνα να κερδίσει τις Ferrari, οι οποίες δεν αρέσκονται ιδιαίτερα στην χάραξη του Ιντερλάγκος.

Και θα πρέπει να το πράξει εάν η McLaren κρατήσει την ίδια φόρμα και στον αυριανό αγώνα. Το πρόβλημά του είναι ότι θα έχει ποινή πέντε θέσεων για την αυριανή εκκίνηση. Επιπλέον οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι διερευνούν τις κινήσεις του Ολλανδού πριν την επανεκκίνηση του τελευταίου γύρου στο Sprint.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ