Ο πρωταθλητής μπορεί να ξεκίνησε μόλις 17ος. Ωστόσο έκανε απίστευτα πράγματα στην βροχή του Ιντερλάγκος. Κατάφερε να προσπεράσει τους… πάντες ενώ στο τέλος έκανε επίδειξη δύναμης με συναπτούς ταχύτερους γύρους.

Παράλληλα ο κάκιστος αγώνας του Νόρις γέρνει για τα καλά την πλάστιγγα υπέρ του Φερστάπεν στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο Βρετανός τερμάτισε έκτος κάνοντας λάθη από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Ο συγκλονιστικός αγώνας της Βραζιλίας, όμως, ήταν ονειρικός για την Alpine η οποία σημείωσε το 2-3 με τους Οκόν και Γκασλί.



Λίγο μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών έγινε γνωστό ότι ο Αλεξάντερ Άλμπον δεν θα έπαιρνε εκκίνηση στον αγώνα, λόγω της ζημιάς που υπέστη το μονοθέσιο του. Αντίθετα οι μηχανικοί της Williams πρόλαβαν να έχουν έτοιμο το μονοθέσιο του Κολαπίντο.



Παρόμοιο κατόρθωμα πέτυχαν και οι μηχανικοί της Ferrari με το μονοθέσιο του Σάινθ. Ωστόσο ο Ισπανός ξεκίνησε από το pitlane λόγω παραβίασης του καθεστώτος parc-ferme.



Μεταξύ κατατακτήριων και αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον οδήγησε την McLaren MP4/5 του μεγάλου Άιρτον Σένα. Οπωσδήποτε λίγα συγκινητικά λεπτά τόσο για τον ίδιον τον Χάμιλτον όσο και για κάθε φίλο του σπορ.

Η βροχή είχε σταματήσει πριν την εκκίνηση. Αλλά το οδόστρωμα ήταν ακόμη βρεγμένο. Έτσι η εκκίνηση δόθηκε από στάση με τα μονοθέσια να φορούν την ενδιάμεση γόμα.

Το λάθος του Λάντο

Κατά τον γύρο σχηματισμού ο Στρολ έχασε τον έλεγχο της Aston Martin στην Reta Oposta και στη συνέχεια κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Έτσι, η πρώτη εκκίνηση ακυρώθηκε. Τα πορτοκαλί φώτα άναψαν στο grid. Αλλά ο Νόρις ξεκίνησε για δεύτερο γύρο σχηματισμού χωρίς να ανάψουν τα πράσινα φώτα πριν.

Και άλλοι οδηγοί παρασύρθηκαν από τον Νόρις και ξεκίνησαν μαζί του. Αυτό ήταν ένα σοβαρό λάθος το οποίο αποφέρει κανονικά ποινή Stop-Go 10 δευτερολέπτων στον παραβάτη. Ωστόσο οι αγωνοδίκες επέλεξαν να εξετάσουν το περιστατικό μετά τη λήξη του αγώνα!

Εκκίνηση

Ο δεύτερο γύρος σχηματισμού έγινε δέκα λεπτά μετά την ακύρωση της πρώτης εκκίνησης. Καθώς τα μονοθέσια έπαιρναν τις θέσεις τους στο grid είχε ξεκινήσει να ψιχαλίζει.



Ο Ράσελ ξεκίνησε καλύτερα από τον Νόρις και έστριψε πρώτος στο S του Σένα. Αλλά εξαιρετικές εκκινήσεις έκαναν και οι Χάμιλτον-Φερστάπεν οι οποίοι στον πρώτο γύρο είχαν ανέβει στις θέσεις 10 και 11 αντίστοιχα. Ο Ολλανδός θα έκανε το προσπέρασμα στον Βρετανό για την 10η θέση με το ξεκίνημα του δεύτερου γύρου.



Στον 3ο γύρο η ψιχάλα είχε μετατραπεί σε κανονική βροχή. Ο Νόρις ανέβασε τον ρυθμό του, σημειώνοντας συνεχείς ταχύτερους γύρους. Ο οδηγός της McLaren ήταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Ράσελ στον 6ο γύρο. Εν τω μεταξύ ο Φερστάπεν είχε ανέβει στην 8η θέση προσπερνώντας τους Γκασλί και Αλόνσο.

Ο Φερστάπεν ανεβαίνει

Ενώ ο Ράσελ προσπαθούσε να ισορροπήσει την διαφορά του από τον Νόρις, ο Φερστάπεν προσπερνούσε το ένα μονοθέσιο μετά το άλλο. Στον 10ο γύρο ο Ολλανδός προσπέρασε εντυπωσιακά τον Πιάστρι στην στροφή 1. Έναν γύρο αργότερα προσπέρασε -πολύ πιο εύκολα- και τον Λώσον. Ο Μαξ ήταν ήδη 6ος.

Στον 12ο γύρο ο Ράσελ ήταν ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Νόρις ο οποίος με τη σειρά του απείχε 7 δευτερόλεπτα από τον τρίτο Τσουνόντα. Οι Οκόν, Λεκλέρ και Φερστάπεν ακολουθούσαν, όλοι εντός DRS του προπορευόμενου μονοθέσιου.



Ο Νόρις ήταν ταχύτερος του Ράσελ. Ωστόσο η McLaren είχε επιλέξει να περάσει σε πίσω πτέρυγα υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, λόγω των συνθηκών. Αυτό εμπόδιζε τον Νόρις από το να πλησιάσει αρκετά τον Ράσελ στην ευθεία των pits ώστε να κάνει το προσπέρασμα.

Εν τω μεταξύ ο Φερστάπεν μαχόταν σκληρά με τον Λεκλέρ για την 5η θέση. Αλλά το ίδιο συνέβαινε και με τους Τσουνόντα-Οκόν για την 3η. Ο Ιάπωνας κρατιόταν με νύχια και με δόντια μπροστά. O teammate του είχε πιο δύσκολο αγώνα έχοντας επαφή με τον Πιάστρι που το έριξε εκτός 10άδας. Ο Αυστραλός τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων για το περιστατικό.

Αυτοκίνητο ασφαλείας και διακοπή

Η ένταση της βροχής είχε αυξηθεί και τα φθαρμένα ενδιάμεσα δεν έδιναν επαρκή πρόσφυση. Ο Λεκλέρ ήταν ο πρώτος που μπήκε για φρέσκα ενδιάμεσα στον 25ο γύρο. Ωστόσο δύο γύρους αργότερα ο Χούλκενμπεργκ (ο οποίος θα αποκλειόταν αργότερα με μαύρη σημαία) θα είχε έξοδο που προκάλεσε VSC.

Πολλοί μπήκαν άμεσα για αλλαγή ελαστικών, με τον Πέρεζ να είναι ο μόνος που πήρε τα βρόχινα ελαστικά. Οι Ράσελ και Νόρις επιχείρησαν να μπουν στο τέλος του 28ου γύρου. Αλλά ακριβώς τότε έληξε το VSC.

Οι δύο οδηγοί πήραν ξανά τα ενδιάμεσα. Στην πρωτοπορία είχε περάσει ο Οκόν! Πίσω του οι Φερστάπεν και Γκασλί. Αλλά κανείς τους δεν είχε σταματήσει για αλλαγή ελαστικών. Η βροχόπτωση ήταν πια πολύ έντονη.



Η διεύθυνση αγώνα έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Λίγα δευτερόλεπτα πριν ο Νόρις είχε καταφέρει να προσπεράσει τον Ράσελ. Στον 30ο γύρο η σειρά ήταν Οκόν, Φερστάπεν, Γκασλί, Νόρις, Ράσελ, Τσουνόντα και Λεκλέρ.



Στον 32ο γύρο ο Κολαπίντο έχασε τον έλεγχο της Williams καθώς επιτάχυνε στην ευθεία των pits. Το μονοθέσιο υπέστη σοβαρή ζημιά και ο Αργεντινός εγκατέλειψε ολοκληρώνοντας ένα κάκιστο τριήμερο για την βρετανική ομάδα. Το περιστατικό οδήγησε σε κόκκινη σημαία και ευνόησε τους τρεις πρωτοπόρους οι οποίοι μπορούσαν πια να αλλάξουν ελαστικά στο pitlane.

Επανεκκίνηση και νέο SC

Η επανεκκίνηση δόθηκε εν κινήσει και ενώ έβρεχε πια κανονικά Ωστόσο όλοι είχαν επιλέξει τα ενδιάμεσα ελαστικά καθώς τα προγνωστικά έκαναν λόγο για πολύ σύντομη βροχόπτωση. Ο Οκόν ξεκίνησε ιδανικά και αμέσως άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του από τον Φερστάπεν.



Τρίτος παρέμεινε ο Γκασλί ενώ στην στροφή 4, η 4η θέση άλλαξε χέρια. Ο Νόρις έκανε λάθος και αυτό επέτρεψε στον Ράσελ να προσπεράσει. Στον 40ο γύρο, όμως, θα είχαμε και δεύτερη περίοδο SC έπειτα από το λάθος του Σάινθ στην Ferradura.



Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά τρεις γύρους μετά. Ο Οκόν προσπάθησε και πάλι να κάνει το ίδιο τρικ με την πρώτη επανεκκίνηση. Αλλά αυτή τη φορά ο Φερστάπεν ήταν έτοιμος.

Ο Μαξ παρέμεινε κοντά στην Alpine για να την προσπεράσει αποφασιστικά στην πρώτη στροφή. Ταυτόχρονα ο Λεκλέρ έκανε διπλό προσπέρασμα στους Ράσελ και Νόρις. Ο τελευταίος βγήκε εκτός πίστας, μάλιστα, πέφτοντας στην 7η θέση, πίσω από τον Πιάστρι!

Ιστορικός θρίαμβος

Αμέσως η McLaren έδωσε εντολή στον Αυστραλό να αφήσει τον teammate του. Ο Νόρις είχε πια μπροστά του τον Λεκλέρ ο οποίος είχε κάνει και εκείνος λάθος στην στροφή 4 και είχε χάσει την θέση του από τον Ράσελ.



Μπροστά ο Φερστάπεν άνοιγε συνεχώς τη διαφορά από τον Οκόν. Ο Γάλλος ήταν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό και είχε στα 3 δευτερόλεπτα πίσω του τον Γκασλί. Απέμεναν 20 γύροι και όλοι περίμεναν την βροχή να δυναμώσει.

Ωστόσο οι καιρικές συνθήκες δεν άλλαξαν μέχρι την καρό σημαία. Το μόνο που άλλαζε συνεχώς ήταν το ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Δεκαεπτά φορές για να είμαστε ακριβείς. Πάντα από τον Φερστάπεν ο οποίος σημείωσε τελικά έναν ιστορικό θρίαμβο.

Οι Οκόν και Γκασλί τερμάτισαν αρκετά πίσω του. Αλλά το αποτέλεσμα αυτό ήταν σαν νίκη για την γαλλική ομάδα. Ο Γκασλί κατάφερε να κρατήσει μέχρι τέλους τον Ράσελ πίσω του. Πέμπτος ο Λεκλέρ, με τον Νόρις έκτο.



Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Φερστάπεν είχε να κερδίσει από την Ισπανία, τον Ιούνιο. Έπειτα από το αποτέλεσμα αυτό ο Ολλανδός αύξησε στους 62 βαθμούς την διαφορά του από τον Νόρις στο πρωτάθλημα. Απομένουν τρεις αγώνες για την ολοκλήρωση της σεζόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ