Η είσοδος των κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ελλάδα γίνεται με γοργούς ρυθμούς. Κάθε μήνα παρατηρούμε από τα στατιστικά στοιχεία, πως οι πωλήσεις αυτών των εταιρειών ανεβαίνουν, μαζί και τα μερίδια αγοράς.

Ονόματα και μάρκες που ίσως δεν έχουμε ακούσει ποτέ στο παρελθόν φαίνεται πως έχουν το κοινό τους, καλύπτοντας ταυτόχρονα ανάγκες μετακίνησης, σε τιμές που αναζητά όποιος θέλει να αποκτήσει καινούργιο αυτοκίνητο.

Όπως θα δείτε και από τα επίσημα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), από τις αρχές του έτους έως και το μήνα Σεπτέμβριο, συνολικά είχαν ταξινομήσει αυτοκίνητα, 9 μάρκες από την Κίνα.



Στην κορυφή η MG

Ο αριθμός αυτός αναμένεται να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο έως τα τέλη του έτους, ενώ σημαντικά θα αυξηθούν και οι πωλήσεις τους καθώς οι εισαγωγικές που τα φέρνουν, δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η κορυφαία σε απήχηση και δυναμική μάρκα, την οποία γνωρίζουν όλοι, είναι η MG.



Η εταιρεία που γεννήθηκε στην Αγγλία πριν από 100 χρόνια, διατηρεί την πρωτιά ενώ στο σύνολο της αγοράς πηγαίνει… τάπα, καταλαμβάνοντας τη 15η θέση και μάλιστα σε μόλις έναν χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά (βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Συγγελίδη).

Η MG σε εννέα μήνες έχει διαθέσει 2.436 καινούργια αυτοκίνητα και έχει μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 2,3%.

Στο προσκήνιο και η BYD

Στη δεύτερη θέση και με μεγάλη προοπτική ακολουθεί η BYD. Ο κολοσσός από την Κίνα έχει ξεκινήσει να διαθέτει τα μοντέλα (μέσω του Ομίλου Σφακιανάκη) στην Ελλάδα εδώ και έξι περίπου μήνες.

Μέχρι και τον Σεπτέμβριο έχει πουλήσει 474 αυτοκίνητα και έχει καταφέρει να κερδίσει μερίδιο αγοράς της τάξης του 0,4%. Οι προβλέψεις για την BYD είναι πολύ καλές μέχρι τέλος του 2024 και θεωρείται δεδομένο πως θα αυξήσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο στην ελληνική αγορά.



Με εξαίρεση τις μάρκες MG και BYD, που διαθέτουν σχεδόν το σύνολο των κινέζικων αυτοκινήτων στην Ελλάδα υπάρχουν και άλλες που δεν είναι και τόσο γνωστές και δεν έχουν τη δυναμική και απήχηση όπως τις προαναφερθείσες.

Οι άγνωστες μάρκες

Στην τρίτη θέση συναντούμε την SERES με 24 ταξινομήσεις και ακολουθεί η DFSK με 21. Τα μοντέλα και των δύο αυτών εταιρειών εισάγονται και διανέμονται από τον Όμιλο Σπανό.

Πιο κάτω ακολουθούν οι, Lync&Co, Yodo, SAIC Maxus, Zhidou και Voyah. Συνολικά και σε διάστημα εννέα μηνών έχουν ταξινομηθεί 2.998 καινούργια κινέζικα αυτοκίνητα.



Πωλήσεις Κινέζικων Αυτοκινήτων *

  • MG: 2.436
  • BYD: 474
  • Seres: 24
  • DFSK: 21
  • Lync&co: 20
  • Yodo: 17
  • SAIC: Maxus 4
  • Zhidou: 1
  • Voyah: 1

* Ιανουάριος – Σεπτέμβριος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ