Χωρίς αξιολόγηση εκπαιδευτικών το ν/σ για τις νέες δομές στην σχολική εκπαίδευση (video)

0
22

Τέλος στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την κατάργηση του ΠΔ 152 δίνει το Σχέδιο Νόμου «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που κατατέθηκε χθες στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή (ΚΕΝΕ) μετά από διαβούλευση με τους φορείς της εκπαίδευσης.
Όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, το νομοσχέδιο δίνει τέλος «στην απειλή της τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με την κατάργηση του ΠΔ 152 και στο ασφυκτικό και αναχρονιστικό θεσμικό πλαίσιο για τη διοίκηση της εκπαίδευσης με την κατάργηση του μεγαλύτερου μέρους του ν. 3848/2010». Ακόμη, σύμφωνα με το υπουργείο, επιτυγχάνεται η αποκέντρωση και ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος, η σαφήνεια στις αρμοδιότητες όσων συμμετέχουν στο υποστηρικτικό δίκτυο των σχολείων, ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, η αντικειμενική αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης και η ενδυνάμωση του ρόλου του εκπαιδευτικού.
Με το νομοσχέδιο ιδρύονται τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ), τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και τα Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ).

Για πρώτη φορά οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι μέχρι σήμερα επιλέγονταν ως μετακλητοί υπάλληλοι που διορίζονταν με απόφαση Υπουργού, θα επιλέγονται και αυτοί όπως όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης με 3ετή θητεία, από Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής στο οποίο προΐσταται πρόεδρος του ΑΣΕΠ.
Συγκεκριμένα, το Συμβούλιο Επιλογής απαρτίζεται από 7 μέλη και προεδρεύει σε αυτό πρόεδρος του ΑΣΕΠ. Συμμετέχουν ένας εκπρόσωπος του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ), δύο μέλη ΔΕΠ, ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου (που είναι ένας από τους Γενικούς Διευθυντές του ΥΠΠΕΘ) και δύο αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών.
Το σύστημα αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης είναι αντίστοιχο ως προς τις γενικές αρχές και τις βασικές ρυθμίσεις με το σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων και είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκπαίδευσης.
ΠΗΓΗ:ΕΡΤ1/Ρεπορτάζ: Ελίνα Κολύβαwww.ert.gr

2018-04-25 15:17:47

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ